۰
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۶

رژیم بحرین 21 مخالف را دستگیر کرد

'مرکز حقوق بشر بحرین' با صدور بیانیه ای، از دستگیری 21 نفر از مخالفات توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه خبر داد و آن را محکوم کرد.
'مرکز حقوق بشر بحرین' با صدور بیانیه ای، از دستگیری 21 نفر از مخالفات توسط نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه خبر داد و آن را محکوم کرد.
به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری 'اللولوه' ، این مرکز دستگیری 21 مخالف توسط نیروهای رژیم آل خلیفه و سرکوب کردن 24 راه پیمایی اعتراض آمیز در 14 منطقه این کشور در یک ماه گذشته همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی اتومبیل رانی ' فرمول 1' در این کشور را محکوم کرد.
مرکز حقوق بشر بحرین در بیانیه خود اعلام کرد که مقامات رژیم آل خلیفه همزمان با برگزاری مسابقات بین المللی فرمول 1 طی روزهای گذشته، اقدام به سرکوب راه پیمایی اعتراض آمیز شهروندان بحرینی کرده است.
این مرکز افزود که نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه با گاز اشک آور به معترضین حمله کرده است .
مرکز حقوق بشر بحرین در این بیانیه افزود: آمار بازداشت ها در ماه جاری همزمان با برگزاری مسابقات فرمول 1 بالغ بر 21 تن از جمله یک کودک است.
مرکز حقوق بشر بحرین اضافه کرد که رژیم آل خلیفه از مسابقات بین المللی فرمول 1 که دیروز پایان یافت، به عنوان سرپوشی برای موارد سرکوب مخالفان و موارد نقض پی در پی حقوق بشر استفاده می کند. 
این مرکز خواستار صدور مجوز برگزاری تظاهرات و تجمع مسالمت آمیز از سوی مقامات رژیم آل خلیفه برای مردم بحرین به عنوان حقوق مسلم آنها و احترام به تعهدهای بین المللی به ویژه در خصوص آزادی برگزاری تجمع مسالمت آمیز شد.
بحرین از سال 2011 تاکنون با بحران نارضایتی های عمومی ناشی از سیاست های ظالمانه رژیم آل خلیفه مواجه است.
کد مطلب: 84533
برچسب ها: حقوق بشر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *