۰
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۲

هتل های تبریز نیم بها می‌شود

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مناسبت رویداد گردشگری تبریز 2018 از نیم بها شدن هتل های تبریز؛ پایتخت گردشگری جهان اسلام در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به مناسبت رویداد گردشگری تبریز 2018 از نیم بها شدن هتل های تبریز؛ پایتخت گردشگری جهان اسلام در اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
انتخاب شهر تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ در اجلاس کارشناسان ارشد نهمین کنفرانس وزیران گردشگری کشورهای عضو سازمان همکاری‌ اسلامی در شهر نیامی پایتخت جمهوری نیجر انجام شده است.
به ‌گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در آخرین نشست شورای سیاست‌گذاری تبریز که مدیرانی از استان آذربایجان شرقی و مسئولانی از بخش‌های مختلف سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری حضور داشتند، مهمترین برنامه‌های اجرایی رویداد تبریز 2018 و افتتاحیه این مراسم که با حضور دکتر روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد، مورد برنامه‌ریزی و بررسی قرار گرفت.
تخفیف 50 درصدی هتل‌های تبریز، تخفیف 30 درصدی کیف و کفش، تخفیف 25 درصدی فرش تبریز از یکم تا 25 اردیبهشت در قالب طرح عیدانه‌های تبریز 2018 و بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی تاریخی آذربایجان شرقی به مدت سه روز و در روزهای چهارم، پنجم و ششم اردیبهشت مهم‌ترین مصوبات آخرین نشست شورای سیاست‌گذاری تبریز 2018 بود.
ضمن این که در این جلسه مقرر شد، تخفیف بلیت قطارها و هواپیماها، تخفیف شیرینی و شکلات‌های تولید تبریز نیز پیگیری شود.
معاون گردشگری سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این جلسه گفت: رویداد تبریز 2018 فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری آذربایجان شرقی و دیگر استان‌های کشور است و باید از این فرصت برای معرفی هرچه بهتر ایران استفاده کرد.
محمد محب‌خدایی افزود: در مراسم افتتاحیه این رویداد پیش‌بینی می‌شود، رئیس‌جمهوری و اعضای هیات دولت، مهمانان خارجی و جمعی از مسئولان و مهمانان داخلی حضور داشته باشند که فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کشورمان است و می‌تواند پایه‌گذار برگزاری دیگر مناسبت‌ها با هدف توسعه و رونق گردشگری باشد.
وی درباره سیاست‌های تشویقی برای سفر به تبریز همزمان با برگزاری این رویداد توضیح داد: تخفیف بلیت قطار و هواپیما، تخفیف هتل‌ها به مسافران، برگزاری جشنواره‌های خرید، تخفیف خرید فرش تبریز، تخفیف کیف و کفش، تخفیف شیرینی و شکلات‌های تبریز، برپایی جشنواره های مختلف و راه‌اندازی کارناوال‌های شادی از موضوعاتی است که می‌توان همزمان با برگزاری این رویداد برنامه‌ریزی و اجرا کرد.
کد مطلب: 84550
برچسب ها: تبریز 2018 گردشگری
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *