۰
دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۵

برگزاری همایش ملی خانه احزاب

رییس خانه احزاب ایران گفت: همایش ملی خانه احزاب اواخر اردیبهشت‌ماه با موضوعات بررسی مشکلات و موانع پیش روی احزاب برای توسعه فعالیت‌ها و دلایل ناکارآمدی احزاب در ایران برگزار می‌شود.
رییس خانه احزاب ایران گفت: همایش ملی خانه احزاب اواخر اردیبهشت‌ماه با موضوعات بررسی مشکلات و موانع پیش روی احزاب برای توسعه فعالیت‌ها و دلایل ناکارآمدی احزاب در ایران برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حسین کمالی رییس خانه احزاب ایران عصر امروز(دوشنبه) در نشست خبری که در محل این تشکل صنفی برگزار شد ضمن اعلام خبر برگزاری همایش ملی خانه احزاب اظهار داشت: نشستی با عنوان همایش ملی خانه احزاب اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود و مکاتباتی با وزارت کشور از نظر تامین محل برگزاری و سایر امکانات انجام شده است.

وی افزود: موضوعات این همایش بررسی مشکلات و موانع پیش روی احزاب برای توسعه فعالیت ها و دلایل ناکارآمدی احزاب در ایران است.

کمالی با بیان اینکه برای این همایش مقالات علمی در موضوعاتی که اعلام می شود، تقاضا خواهد شد خاطرنشن کرد: منتظر هستیم تا دبیران کل احزاب، اساتید دانشگاه و صاحبنظران در این زمینه اظهار نظر کرده و مقالاتی را در 13 موضوع ارسال کنند و در نظر داریم پیرامون مشکلاتی که توسط کمیته کارشناسی تعیین می شود، مقاله و تحلیل علمی درخواست شود.

کمالی ضمن اشاره به اینکه یک گروه برای راهبری کلی همایش توسط شورای مرکزی خانه احزاب انتخاب شده است اظهار داشت: این گروه متشکل از حسین کمالی، حسن غفوری فرد، احمد شریف، شهاب الدین صدر، محمد محمدی نوری، کمیجانی و خانم خانمحمدزاده است.

وی ادامه داد: کمیته اجرایی هم اجرای همایش را عهده دار خواهد بود که از گروه های مختلف فکری و سیاسی انتخاب شده است.
رییس خانه احزاب افزود: مسئولیت کارگروه اجرایی به عهده خانم طلاگر است و اداره کلی نشست هم توسط کارگروه اجرایی صورت می گیرد.
کمالی افزود: یک شورای سیاستگذاری اجرایی تشکیل شده که شامل رییس خانه احزاب، روابط عمومی، مسئول اداری و مالی و دبیر همایش و رییس هییت داوران است که این گروه اجرای برنامه ها را عهده دار خواهد بود.

وی تاکید کرد: کمیته روابط عمومی متشکل از تبلیغات، رسانه، جمع آوری مقالات، طراحی و تشریفات خواهد بود.

کمالی گفت: فراخوان برگزاری همایش ملی خانه احزاب از روز 25 فروردین به صورت تبلیغات شهری و در روزنامه و خبرگزاری انجام خواهد شد.
 
کد مطلب: 84564
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *