۰
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵

دولت صدای خیابان را خواهد شنید

مشاور رئیس جمهوری به بیان روایتی از آنچه در جلسه دیشب روحانی و دولتمردان برای کنترل آشفتگی بازار ارز گذشت پرداخت.
مشاور رئیس جمهوری به بیان روایتی از آنچه در جلسه دیشب روحانی و دولتمردان برای کنترل آشفتگی بازار ارز گذشت پرداخت.
به گزارش ايلنا، حسام الدین آشنا در یادداشتی با اشاره به تصمیم شب گذشته (دوشنبه شب) دولت در مورد نرخ ارز نوشت: روحانی یک تنش ارزی کوتاه مدت را تبدیل به یک فرصت راهبردی برای اصلاح ساختاری بازار ارزی کشور کرد.
دیشب رئیس‌جمهور با ارائه تحلیلی همه جانبه از واقعیات اقتصادی، عوامل و بازیگران مؤثر در تنش ارزی اخیر و نقد تجربیات سه دهه گذشته کشور در مواجهه با شرایط مشابه، از مسئولان و مشاوران اقتصادی، بانکی، سیاسی, اجتماعی، امنیتی، اطلاعاتی و ارتباطی درخواست کرد ملاحظات و راهکارهای پیشنهادی خود را با صراحت و دقت بیان کنند.
ابتدا معاون اول بسته سیاستی و اجرایی پیشنهادی را که حاصل جمع‌بندی دیدگاه‌ها و تقسیم مسئولیت دستگاههای ذیربط بود به تفصیل ارائه کرد و سپس حاضران به بیان تبعات احتمالی این راهکارها و واکنش‌های محتمل بازار و بازیگران پرداختند.
در پایان با نهایی شدن تصمیمات، معاون اول مأموریت یافت رؤوس مصوبات را در اسرع وقت به اطلاع عموم برساند و روزانه پایش شرایط بازار را تا رسیدن به ثبات ادامه دهد.
دولت و ملت از این مرحله هم با اعتماد متقابل با اقتدار عبور خواهند کرد. دولت گفت‌وگو با فعالان اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را ادامه خواهد داد، صدای خیابان را خواهد شنید و بیشتر با مردم سخن خواهد گفت.
کد مطلب: 84599
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *