۰
چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۶

جزئیات اعطای وام مسکن فرهنگیان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اعطای وام مسکن فرهنگیان در سال جدید را تشریح کرد.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش جزئیات اعطای وام مسکن فرهنگیان در سال جدید را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، گودرز کریمی فر درباره اعطای وام مرابحه و مسکن به فرهنگیان توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: برای دریافت وام مسکن چهار گروه در اولویت اول قرار دارند.
وی افزود: اولویت اول زنان سرپرست خانوار، اولویت دوم فرهنگیان فاقد مسکن ۲۰ تا ۳۰ سال سابقه خدمت، اولویت سوم فرهنگیان فاقد مسکن ۱۰ تا ۲۰ سال سابقه خدمت و اولویت آخر فرهنگیان فاقد مسکن تا ۱۰ سال سابقه هستند.
مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته ۱۵۰۰ میلیارد تومان در قالب وام مسکن و وام مرابحه میان فرهنگیان توزیع کردیم و بسیاری از این طریق خانه دار شدند گفت: توزیع وام در سال ۹۷ نیز ادامه دارد. البته هنوز بخشی از متقاضیان وام دریافت نکرده اند و به محض اتمام این پروسه، بودجه مکمل ۱۲۰۰ تا ۱۳۰۰ میلیارد تومانی برای سال جدید تامین و تخصیص خواهیم داد.
به گفته کریمی‌فر، مبلغ وام مرابحه از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان بوده و بازپرداخت آن سه ساله و سود آن ۱۲ درصد است.
وی افزود: وام مسکن نیز ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان است که نحوه بازپرداخت آن بر حسب مشارکت در ساخت و یا خرید متفاوت است. بر این اساسبازپرداخت وام برای خرید مسکن ۱۰ ساله یا ۱۲۰ ماهه با سود ۱۲ درصد است ولی اگر بنا بر ساخت خانه باشد ۲۴ ماه به مدت بازپرداخت اقساط اضافه می‌شود.
کد مطلب: 84688
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *