کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت ورزش با فدراسیون کشتی مشکلی ندارد

22 فروردين 1397 ساعت 17:33

'محمد رضا داورزنی' معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: مسئولان این وزارتخانه با فدراسیون کشتی مشکلی نداشته و ندارند.


'محمد رضا داورزنی' معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، گفت: مسئولان این وزارتخانه با فدراسیون کشتی مشکلی نداشته و ندارند.
داورزنی امروز (چهارشنبه) در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون جانبازان و معلولان درگفت وگو با خبرنگاران درباره بیانیه ای اخیر «رسول خادم» رییس مستعفی فدراسیون کشتی، گفت: تلاش وزارت ورزش وجوانان همواره فراهم کردن ثبات و آرامش و پرهیز از حاشیه برای تمامی فدراسیون بوده و در این زمینه در حد توان حمایت های لازم را از فدراسیون ها بعمل آورده است.
وی افزود: رفتن به سمت حاشیه ها در بعضی از مسایل درست نیست و بهتر است اینگونه مسایل با تدبیر حل شود، زیرا حاشیه ها باعث احساس ناامیدی در بین مردم و علاقه مندان به رشته های مختلف ورزشی می شود. 
معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: مسئولان فدراسیون کشتی همواره تلاش کردند تا برنامه های این فدراسیون براساس روال دنبال شود وبه صراحت اعلام می کنم وزارت ورزش و جوانان هیچ مشکلی با فدراسیون کشتی نداشته و ندارد. 
داورزنی ادامه داد: مردم انتظار دارند، ورزشکاران درعرصه های آسیایی و المپیکی قدرتمندانه حضور یابند و ورزش دستخوش حاشیه ها نشود و هر فردی کاری که در اختیار دارد را به نحو مطلوب به انجام برساند. 
وی در عین حال افزود: اینکه نمی توانیم تمامی شرایط را برای تمامی فدراسیون ها فراهم کنیم امری طبیعی است، اما همواره تفاهم بین فدراسیون و وزارتخانه برقرار بوده و هست و وزارت ورزش و جوانان کارنامه قابل قبولی درتعامل مناسب و حمایت از فدارسیون درکارنامه خود دارد.
داورزنی ادامه داد: تلاش می کنیم تا آنچه را که فدراسیون کشتی برای موفقیت تیم در رویداد پیش رو، جهانی و المپیک می خواهد را برای این فدراسیون فراهم و از آن حمایت کنیم، زیرا انتظار مردم برای موفقیت قدرتمندانه این رشته در عرصه بین المللی بیشتر از سایر رشته هاست که باز هم این مساله نیز طبیعی است.
معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: باید روی موفقیت تیم ها در رویدادهای مختلف تمرکز و از هر گونه پرداختن به حاشیه ها پرهیز کرد. 
وی درباره تغییرات پی درپی در فدراسیون والیبال نیز اظهار داشت: تغییرات و تحولات درحیطه فدراسیون ها تصمیم مدیریتی است و اکنون این فدراسیون پس ازمجمع سال گذشته برنامه های خود را برای حضور در رقابت های جام ملت ها دنبال می کند.
وی درباره پیش بینی جایگاه ایران دربازی های آسیایی 2018 جاکارتا نیز عنوان کرد: ما بدنبال سکوی بهتر هستیم و با توجه به تغییراتی که در مسابقات آسیایی جاکارتا و امتیازات تیم میزبان صورت گرفته که یکی از آن ها تغییرات در اوزان ووشو و بوکس است، این موضوع در کسب جایگاه ورزش ما بی تاثیر نیست. 
داورزنی با اشاره به اینکه فاصله بین سه تیم اول آسیا با تیم های چهارم تا هفتم معنادار و با توجه به شرکت کشورهای توانمند ایران، میزبان و قزاقستان پیش بینی جایگاه ازهم اکنون دشوار است،افزود: با این همه پیش بینی می شود برای کسب جایگاه چهارم تا هفتم باید همه تلاش کنیم تا با آمادگی کامل ورزشکاران اعزامی به این بازی ها بهترین نتیجه را کسب کنند.
وی ادامه داد: نگاه وزارت ورزش وجوانان براساس اولویت رشته های مدال آور است، همچین درکنار این موضوع تمام قد از فوتبال برای شرکت موفق درجام جهانی حمایت خواهیم کرد تا تیم ملی با آمادگی کامل به این رویداد ورزشی اعزام شود.
وی درباره پرداخت بودجه فدراسیون های ورزشی درسال 1397 نیزتصریح کرد: هفته آینده همزمان با پایان ماه فروردین نخستین بودجه تخصیصی فدراسیون ها به حساب آنها واریز می شود،.
به گفته وی بودجه فدراسیون ها به گونه ای تخصیص می یابد تا فدراسیون ها بر اساس برنامه های زمان بندی خود تیم های ملی را برای اعزام آماده کنند بر همین اساس هیچ اردویی از سوی فدراسیون ها برای ورزشکاران اعزامی لغو نخواهد شد.
معاون وزیر ورزش در خاتمه در خصوص نامزد شدن «غلامرضا شعبانی بهار» معاون همگانی وزارت ورزش و جوانان برای انتخابات فدراسیون تیراندازی با کمان نیز گفت: وی نیز مانند هر فرد دیگری نامزد ریاست فدراسیون شده است، اما وزارت ورزش همانند سابق از هیچ نامزدی در مجمع حمایت نمی کند و تنها به رای مجمع احترام می گذارد.
وی درباره مجمع فدراسیون جانبازان و معلولان نیز گفت: کار کردن برای جانبازان و معلولان توفیقی می خواهد که نصیب هر فردی نمی شود و کوچکترین اقدام وزارت ورزش و جوانان برای این ورزشکاران حمایت همه جانبه و فراهم کردن امکانات لازم برای حفظ سلامتی آنهاست.
وی افزود: تلاش داریم از محل ردیف بودجه مالیات برارزش افزوده ، ٢٧صدم درصد به هیات های استانی این فدراسیون کمک کنیم.
معاون وزیر ورزش ادامه داد: تلاش می کنیم اگر مشکلی برای هیات استانی این فدراسیون وجود داشته باشد آن را مرتفع کنیم تا در ادامه مسیر با مسایل دیگری روبه رو نشوند.
داورزنی به جداشدن کمیته پارالمپیک از المپیک اشاره کرد و گفت: این اتفاق خوبی بود و تمام دوستان تلاش کنند اگر مشکلی وجود دارد، در رفع آن اقدام کند.
اعضای مجمع فدراسیون جانبازان و معلولان، پس از بررسی عملکرد فدراسیون جانبازان و معلولان درسال ٩٦گزارش مالی سال گذشته را تصویب و در عین حال از برنامه های سال جاری گزارشی ارایه کردند، همچنین از برترین های هیات های استانی این فدراسیون تجلیل شد.
 


کد مطلب: 84750

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/84750/وزارت-ورزش-فدراسیون-کشتی-مشکلی-ندارد

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir