۰
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷

برف پیست دیزین را تعطیل کرد

مدیر پیست بین المللی دیزین گفت که به دلیل بارش سنگین برف که 70 سانتیمتر برآورد می شود، در روز دوشنبه 27 فروردین، این پیست تعطیل شد.
مدیر پیست بین المللی دیزین گفت که به دلیل بارش سنگین برف که 70 سانتیمتر برآورد می شود، در روز دوشنبه 27 فروردین، این پیست تعطیل شد.
به گزارش ایرنا، عبدالرضا آژیر افزود: با توجه به بارش بی سابقه برف در مجموعه دیزین و نداشتن دید کافی، این پیست در روز دوشنبه تعطیل است. 
وی اضافه کرد: از روز گذشته تاکنون حدود 70 سانت برف در مجموعه پیست بین المللی دیزین بارش داشته ایم که با توجه به اینکه بارش همچنان ادامه داشته و دید کافی وجود ندارد، پیست تعطیل شد. 
بارش برف سنگین که از شامگاه یکشنبه استان البرز را فرار گرفته سبب قطعی برق برخی مناطق شمالی کرج و شاخه های ده ها اصله درخت مثمر و غیر مثمر در استان شده است. 
ارتفاع برف در برخی مناطق استان البرز حدود 20 سانتی متر گزارش شده و این بارش با کاهش شدید دما همراه شده است. 
بنا به گفته برخی کارشناسان بارش برف و کاهش دما سبب خساراتی به درختان و با غ های استان شده است. 
بارش برف نیز سبب لغزندگی جاده های استان البرز شده و از سوی دیگر امروز این بارش سبب اختلال در رفت وآمد مردم به ویژه دانش آموزان و کارمندان شد. 
اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که بارش ها تا فردا در این استان ادامه دارد ضمن آنکه دمای هوا کاهش می یابد. 
پیست بین المللی دیزین واقع در 70 کیلومتری شمال شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد. 
ارتفاع این پیست بین 2650 تا 3600 متر از سطح دریا قرار دارد و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت ماه است. در پیست بین المللی دیزین 2 هتل ، 19 کلبه و 5 رستوران وجود دارد.
کد مطلب: 84938
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *