۰
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳

هشدار نتانیاهو به بشار اسد درباره ایران

نتانیاهو در جمع وزرای کابینه‌اش گفت که سیاست حمله به سوریه باید برای ممانعت از دست‌یابی "حامیان تروریسم" به توانمندی‌های اتمی هم تکرار شود.
نتانیاهو در جمع وزرای کابینه‌اش گفت که سیاست حمله به سوریه باید برای ممانعت از دست‌یابی "حامیان تروریسم" به توانمندی‌های اتمی هم تکرار شود.
به گزارش ايسنا، بنیامین نتانیتاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشست کابینه اسرائیل گفت: اسرائیل به طور کامل از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در راستای مقابله با استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه حمایت می‌کند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین حملات نظامی نیروهای غربی در سوریه را ستود.
وی در بین وزاری خود گفت: طی تماسی تلفنی با ترزا می، نخست وزیر انگلیس گفتم، پیام بین‌المللی مهم این حملات این است که استفاده از سلاح‌های کشتار جمعی تحمل نمی‌شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تاکید کرد: این سیاست همچنین باید برای ممانعت از دست‌یابی کشورهای حامی تروریسم و گروه‌های تروریستی به قابلیت‌های اتمی نیز پیگیری شود.
وی در ادامه مدعی شد: ایران عامل برهم زننده ثبات در خاورمیانه است.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تاکید کرد: بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه باید بداند که تا زمانی که به ایران و طرفدارانش اجازه بدهد که در سوریه حضور نظامی داشته باشند هم کشور خود و هم ثبات منطقه را به طور کامل به خطر می‌اندازد. 
نتانیاهو پیشتر در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد که از حملات آمریکا علیه دولت سوریه حمایت می‌کند.
وی همچنین گفت: من یک سال پیش بر حمایت کامل اسرائیل از تصمیم ترامپ مبنی بر اتخاذ موضعی سخت علیه استفاده و گسترش تسلیحات شیمیایی تاکید کرده بودم.
کد مطلب: 84945
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *