۰
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

گزینه های شهرداری گمانه زنی است

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی اخبار و مطالبی که این روزها با عنوان فهرست گزینه های انتخاب شهردار پایتخت در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر می شود، گمانه زنی است که هیچ گونه رسمیتی ندارد.
عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمامی اخبار و مطالبی که این روزها با عنوان فهرست گزینه های انتخاب شهردار پایتخت در فضای مجازی و برخی رسانه ها منتشر می شود، گمانه زنی است که هیچ گونه رسمیتی ندارد.
حسن خلیل آبادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شورای شهر در خصوص انتخاب شهردار تهران به جمع بندی نرسیده و اسامی مطرح در فضای مجازی و برخی رسانه ها نیز گمانه زنی است. 
وی اظهار داشت: اسامی چند نفر به عنوان لیست گزینه های شورای شهر برای شهرداری تهران در فضای مجازی منتشر شده که من نیز این خبر را شنیده ام که البته این اخبار به عنوان گمانه زنی های رسانه ای مورد تایید شورا نیست و جنبه رسمی هم ندارد. 
وی با بیان اینکه درفضای مجازی اسامی افرادی همچون آقایان هاشمی، بیطرف، تابش، افشانی، مرعشی، مهرعلیزاده، سلیمی، حقانی، مکارم، حناچی، ترکان، ترک نژاد و خانم کولایی به عنوان نامزدهای پست شهرداری تهران مطرح شده، تصریح کرد: اخبار منتشره در این خصوص و لیست اسامی مطرح شده به عنوان گزینه های شهرداری تهران به هیچ عنوان رسمی نیست و شورای شهر نیز هیچ بحثی در خصوص اسامی مطرح شده، نداشته است. 
خلیل آبادی با بیان این که در بین گزینه های طرح شده نام رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز وجود دارد، گفت: اعضای شورای پنجم شهر تهران در ابتدای فعالیت خود میثاق نامه ای مبنی بر عدم خروج از شورا برای قبول مسئولیت امضا کرده اند. 
به گفته وی، قرار است اعضای شورا با برگزاری جلسات هم اندیشی گزینه های موردنظر خود برای شهرداری تهران را براساس معیارهای مشخص شده، اعلام و مورد بررسی قرار دهند. 
خلیل آبادی افزود: به طور طبیعی نتیجه جلسات هم اندیشی اعضا برای انتخاب شهردار به صورت شفاف و کامل از سوی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اطلاع رسانی خواهد شد. 
به گزارش ایرنا، اعضای شورای اسلامی شهر تهران هفته گذشته با پذیرش استعفای نجفی، «سمیع الله حسینی مکارم» معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند. 
پس از آن و در روزهای اخیر، فهرستی با عنوان گزینه های انتخاب شهردار تهران در فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و برخی از رسانه ها منتشر شد که نام محمدرضا عارف، محسن هاشمی و شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهوری نیز در میان آنها به چشم می خورد. 
کد مطلب: 84955
برچسب ها: شهرداری تهران
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *