۰
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳

وزیر صهیونیستی وقاحت را از حد گذراند

وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس را تهدید به ترور کرد.
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس را تهدید به ترور کرد.
به گزارش ايسنا، "اسرائیل کاتس" روز یکشنبه در گفت‌وگو با این روزنامه عبری زبان اظهار داشت که به هنیه و دوستانش توصیه می‌کنم قبل از هرگونه عملیات ضد اسرائیلی در خارج هزار بار به عواقب آن فکر کنند، زیرا چنین عملیات‌هایی موجب ازسرگیری سیاست ترور (رهبران حماس) خواهد شد.
این تهدیدات یک روز پس از ترور شهید فادی البطش دانشمند و فعال عضو جنبش حماس در مالزی به ضرب گلوله افراد ناشناس صورت گرفت. خانواده این استاد دانشگاه موساد را به ترور وی متهم کرده‌اند.
کاتس افزود: غزه به مراتب نسبت به مالزی نزدیک‌تر است و من قبلا نیز در پی انتشار ویدیویی که فرماندهان ارتش را در تیررس تک تیراندازان فلسطینی در نزدیکی مرز غزه نشان می‌داد، تهدید کردم که رهبران حماس را ترور می‌کنیم."
وی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی سیاست ترور رهبران فلسطینی را ازسرخواهد گرفت و اسماعیل هنیه نیز یکی از این افراد خواهد بود.
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در مورد حادثه ترور شهید فادی البطش در مالزی هم گفت که این رژیم به چنین مسائلی نمی‌پردازد اما با توجه به نوع فعالیتی که البطش انجام می‌داده است، اسرائیل از کشته شدن او ناراحت نیست و برای او نخواهد گریست.
اسرائیل کاتس مدعی شد که طرف‌هایی غیر از اسرائیل در منطقه حماس را به تعبیر او "بخشی از محور شر ایران" می‌دانند و مصلحت این طرف‌ها در ضربه زدن به حماس است.
کاتس تصریح کرد که حماس در تلاش برای تقویت توان خود در زیر زمین (تونل‌ها) و روی زمین و توسعه موشک‌ها و پهپادهای خود است و رژیم صهیونیستی باید در در زمینه‌های اطلاعاتی و عملیاتی در تلاش برای جلوگیری از این امر باشد تا خطری متوجه آن نشود!
این اظهارات در حالی بیان می‌شود که شهید البطش آنگونه که در رسانه‌ها نیز اعلام شده است، یکی از اعضا و فعالان حماس و مسؤول بخش توسعه پهپادهای این جنبش بوده است.
وی خطاب یه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تصریح کرد: به هنیه نصیحت می‌کنم که کمتر سخن بگوید و بیشتر هوشیار باشد.
هنیه پیشتر سازمان جاسوسی اسرائیل (موساد) را مسؤول این ترور دانست و در اثنای حضورش به همراه هیئتی از جنبش حماس در مراسم ختم البطش در غزه تصریح کرد: حماس از دولت مالزی می‌خواهد که پیرامون ترور البطش تحقیق کند و هیئتی را به منظوری پیگیری این موضوع به این کشور می‌فرستد.
وی در ادامه افزود: موساد درگیری میان دو طرف را به خارج از اراضی اشغالی کشاند.

 
کد مطلب: 85346
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *