۰
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۲
لندن چندساعت مانده به افتتاحیه؛

اوضاع لندن برای مسئولین المپیک نگران کننده است

در حالی که تنها چند ساعت دیگر به برگزاری مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره بازی‌های المپیک 2012 لندن باقی مانده است، نگرانی‌ها برای برگزار نشدن مطلوب این رویداد بزرگ افزایش یافته و ابرهای سیاهی آسمان لندن را پوشانده است.
به نقل از مهر پس از آنکه شهر لندن دو روز آفتابی را پشت سرگذاشت و این اتفاق برای مردم این شهر بسیار خوشایند بود، از صبح امروز جمعه ابرهای سیاهی آسمان لندن را پوشانده و در برخی نقاط نیز بارش پراکنده باران آغاز شده است.

این در حالی است که از مدت‌ها قبل پیش بینی شده بود مراسم افتتاحییه سی‌امین دوره بازی‌های المپیک زیر بارش باران برگزار خواهد شد. ورزشگاه اصلی المپیک پارک که محل برگزاری این مراسم است مسقف نیست و همین امر نگرانی‌ها را برای تماشاگران و مسئولان برگزاری این مراسم افزایش داده است.

از سوی دیگر لندن روزهای شلوغ و پرترافیکی را سپری می‌کند و در حالی که هنوز تیم‌ها و ورزشکاران کشورهای شرکت کننده به طور کامل وارد لندن نشده‌اند اما صبح امروز جمعه بسیاری از خیابان‌های این شهر به خاطر ترافیک سنگین قفل شد و مشکلات برگزارکنندگان این مراسم را افزایش داده است.

قرار است مراسم افتتاحیه سی‌امین دوره بازی‌های المپیک تابستانی لندن از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت لندن و ۲۳ به وقت ایران در محل المپیک پارک برگزار شود. کاروان ورزش ایران نیز که قرار است با حضور ۵۳ ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کند، با بخشی از نفرات که خود را به لندن رسانده‌اند در این مراسم حضور خواهد داشت.
کد مطلب: 855
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *