; ?>; ?> مورینیو: من "محمد صلاح" را نفروختم - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵

مورینیو: من "محمد صلاح" را نفروختم

سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد او مهاجم مصری را نفروخت و باشگاه چلسی چنین تصمیمی را گرفت.
مورینیو: من "محمد صلاح" را نفروختم
سرمربی منچستریونایتد اعلام کرد او مهاجم مصری را نفروخت و باشگاه چلسی چنین تصمیمی را گرفت.
به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، ژوزه مورینیو و چلسی در سال ۲۰۱۴ محد صلاح ۲۱ ساله را از بازل با قراردادی به ارزش ۱۶.۵ دلار خریدند. با این حال دوسال بعد مهاجم مصری به رم پیوست (ابتدا به صورت قرضی) و سپس به لیورپول رفت. درخشش صلاح در فصل جاری با پیراهن تیم انگلیسی باعث شد رسانه های جهان به سرمربی پرتغالی که اکنون هدایت منچستریونایتد را بر عهده دارد، کنایه بزنند و او را در فروش چنین بازیکن ارزشمندی مقصر بدانند.
مورینیو نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و به ساکرنت گفت: همه می گویند من صلاح را فروختم اما این درست نیست. من کسی بودم که صلاح را خرید. من از باشگاه خواستم تا این بازیکن را بخرد. این اتفاق زمانی رخ داد که او جوان بود. از لحاظ جسمانی و ذهنی آماده نبود. همچنین از لحاظ اجتماعی و فرهنگی نیز مشکل داشت. همه چیز برایش سخت بود.
سرمربی پرتغالی در ادامه افزود: باشگاه چلسی تصمیم به فروشش گرفت. متوجه شدید؟ فروش صلاح به صورت قرضی یک تصمیم گروهی بود اما تصمیم بعدی در رابطه با فروش این بازیکن به باشگاه مربوط بود و نه به من. آن ها می خواستند با بازیکن دیگری قرارداد امضا کنند به همین خاطر صلاح را فروختند.
مهاجم لیورپول در این فصل در تمام رقابت ها ۴۳ گل به ثمر رسانده است و به کسب جایزه کفش طلا اروپا نزدیک است. مورینیو درباره این بازیکن گفت: او همه را به جز من با عملکردش شگفت زده کرد. صلاح فوق العاده بود.
کد مطلب: 85611
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *