۰
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۲۸

زیر گرفتن مرگبار شوهر توسط همسر

تلفنش را روشن کردم و به محض روشن شدن تلفن، پیامکهایی برایش آمد و فهمیدم همسرم زن دیگری هم دارد و عکسهایش با زن سوم را...
تلفنش را روشن کردم و به محض روشن شدن تلفن، پیامکهایی برایش آمد و فهمیدم همسرم زن دیگری هم دارد و عکسهایش با زن سوم را...
به گزارش تسنیم، ساعت 19:34 بیست و هشتم فروردین سال جاری وقوع یک فقره تصادف منجر به جرح در تهرانسر به پلیس 110 اعلام شد و مأموران کلانتری 150 تهرانسر به محل حادثه اعزام شدند.
با حضور پلیس در محل تصادف مشاهده شد مردی میانسال پس از تصادف با یک خودرو، ظاهراً از نوع پیکاپ دوکابین غرق در خون روی زمین افتاده و راننده به همراه خودرو از محل متواری شده است.
در نهایت مرد مجروح به بیمارستان منتقل شد اما به علت شدت جراحات جان باخت.
در ادامه تحقیقات، شهود (دوستان متوفی) اعلام کردند که راننده خودرو، همسر دوم متوفی بوده و از عمد شوهرش را زیر کرده و به قتل رسانده است.
یکی از دوستان متوفی در تحقیقات به مأموران گفت: پیش از حادثه، خودروی متوفی به سرقت رفته بود و روز حادثه فردی با متوفی تماس گرفت و گفت خودرویش در خیابانی در تهرانسر پارک شده است که من همراه با متوفی به محل رفتیم و خودرو را پیدا کردیم، متوفی در ابتدا لاستیک خودرویش را پنچر کرد و از آنجایی که ظاهراً همسر دومش خودرو را به سرقت برده بود، داخل خودروی من منتظر همسرش ماند تا اینکه چند ساعت بعد همسرش با یک زن دیگر از راه رسیدند.
وی ادامه داد: متوفی به محض دیدن همسرش، به سمت خودرو رفت اما همسر وی به سرعت با ورود به خودرو، در ماشین را قفل کرد، در آن لحظه متوفی به همسرش گفت که حکم جلب وی را دارد اما همسرش می‌گفت دروغ می‌گوید به همین دلیل از من خواست به منزلش بروم و حکم جلب همسرش را بیاورم که من به منزل متوفی رفته، حکم جلب همسرش را برداشته و همراه با یکی دیگر از دوستانم به محل حادثه رفتیم و به محض رسیدن به محل دیدیدم همسر متوفی پایش را روی پدال گاز فشار داد و شوهرش که غرق خون بود از زیر خودرو بیرون آمد.
پس از این اتفاق، مراتب به محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام و دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و بازداشت متهم فراری صادر شد.
تحقیقات برای بازداشت همسر متوفی ادامه داشت تا اینکه وی با حضور در کلانتری 150 تهرانسر خودش را به پلیس معرفی کرد.
متهم این پرونده پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و در اظهاراتش به بازپرس گفت: 15 سال قبل با متوفی (شاهرخ) ازدواج کردم و یک پسر دارم، 4 فروردین امسال خودروی شاهرخ را برای رفتن به مسافرت از وی گرفتم و شاهرخ گفت دو، سه روزه خودرو را به وی بازگردانم که من از رفتن به سفر منصرف شدم.
وی ادامه داد: همان روز، تلفن‌همراه شاهرخ را که داخل تلفن جامانده بود، پیدا کردم، تلفنش را روشن کردم و به محض روشن شدن تلفن، پیامکهایی برایش آمد و فهمیدم همسرم زن دیگری هم دارد و عکسهایش با زن سوم را نیز در تلفن دیدم، بعد با شاهرخ تماس گرفتم به او گفتم چرا با من این کار را کردی؟ که او عصبی شد و از من خواست خودرو را به وی بازگردانم، من نیز پیامهای زن سوم شاهرخ را برای زن اولش فرستادم که ظاهراً همسر اول شاهرخ نیز با دیدن این پیامها به شاهرخ زنگ زده و بین آنها دعوا شده بود.
وی افزود: روز حادثه شاهرخ در تماس با من گفت ساکش را که داخل خودرو است، می‌خواهد که من به وی گفتم شهرستان هستم و او نیز گفت شهرستان است، آن روز به خانه یکی از دوستانم رفتم و پس از خروج از خانه دوستم، سوار بر خودروی شاهرخ شدیم که ناگهان شاهرخ به سمت ما آمد، وی لاستیک خودرو را پنچر کرده و عصبی بود، زمانیکه به سمت ما آمد در خودرو را قفل کردم که داد و فریاد زد و من برای اینکه بتوانم فرار کنم خودرو را روی دنده یک گذاشتم و به آرامی شروع به حرکت کردم.
همسر شاهرخ که 50 سال سن دارد، درباره نحوه حادثه به بازپرس گفت: شاهرخ آن لحظه روی گاردریل خودرو رفت که من حرکت کردم و شاهرخ روی زمین افتاد سپس به حرکتم ادامه دادم و با نگاه به آیینه، دیدم شاهرخ از روی زمین بلند شد، من قصد کشتن او را نداشتم و پس از اینکه فهمیدم فوت کرده، به کلانتری رفتم.
متهم پس از این اظهارات با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شد و برای ادامه تحقیقات دراختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفت.
کد مطلب: 85692
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *