۰
جمعه ۷ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۹

پايان زمان ثبت‌نام مسكن ويژه تهران

مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران گفت: فعلا تصميمي براي تمديد زمان افتتاح حساب براي مسكن ويژه تهران نداريم.
تقي رضايي گفت: روز گذشته مهلت واريز ۲۰ ميليون تومان براي مسكن ويژه تهران پايان يافت و طي زمان مقرر ۲۲۰۰ نفر حساب ۲۰ ميليون توماني باز كردند.

وي ادامه داد: از زمان آغاز ثبت‌نام در سايت مسكن ويژه تهران، ۱۵۰۰ نفر از كساني كه حساب باز كرده‌اند، به سامانه مراجعه كرده و تعدادي فرم ثبت‌نام را به طور كامل پر كرده‌اند.

مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران با تاكيد بر اينكه فعلا برنامه‌اي براي تمديد زمان واريز ۲۰ ميليون تومان و افتتاح حساب نداريم، تاكيد كرد: در صورت نياز امكان دارد در آينده براي بازگشايي حساب در شعب بانك مسكن به متقاضيان فرصت بدهيم.

وي از تمديد زمان ثبت‌نام در سايت در صورت نياز خبر داد و افزود: با توجه به اينكه ثبت‌نام در بستر اينترنت و به صورت غيرحضوري انجام مي‌شود، امكان بروز مشكلات احتمالي وجود دارد، بنابراين به ازاي هر روز كه مشكلي پيش بيايد، به زمان ثبت‌نام اضافه خواهيم كرد.

رضايي با تاكيد بر اينكه تصميم دولت براي پاسخگويي به نياز مسكن، طرح مسكن مهر است، اظهار كرد: دولت به هيچ وجه قصد بارگذاري در تهران را ندارد. طرح مسكن ويژه بنا به نياز و درخواست آن دسته از مردمي اجرا شد كه تصميم داشتند در تهران خانه‌دار شوند.

مديركل مسكن و شهرسازي استان تهران همچنين تاكيد كرد: دولت تمام تلاش خود را براي تكميل كردن طرح مسكن مهر انجام مي‌دهد تا پيش از پايان دولت بتواند واحدهاي مورد نظر را به متقاضيان تحويل دهد.

وي با يادآوري آنكه برنامه ساخت ۴۵۰۰ واحد در منطقه تهرانسر در پروژه مسكن ويژه تهران هدف‌گذاري شده است، گفت: متناسب با هر تعداد براي اين طرح حساب باز كنند، واحدها ساخته خواهند شد.

رضايي در پاسخ به اينكه با توجه به تكميل نشدن درخواست براي تمام واحدهاي تهرانسر آيا طرح مسكن ويژه در مناطق ديگر تهران از جمله منطقه ۲۲ آغاز خواهد شد يا خير؟ خاطر نشان كرد: در صورت تكميل شدن درخواست براي هر ۴۵۰۰ واحد آپارتمان منطقه تهرانسر، ساخت و ساز در مناطق ديگر را آغاز خواهيم كرد.

وي خاطر نشان كرد: در مناطق ديگر هدف‌گذاري‌هاي لازم براي ساخت مسكن ويژه انجام شده است و زيرساخت‌ها براي اين منظور فراهم است و هر موقع نياز به ساخت و ساز در اين مناطق باشد، كار را آغاز مي‌كنيم، زيرا زيرساخت‌هاي ابتدايي اجرا شده‌اند.
 
کد مطلب: 8577
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *