۰
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
کواکبیان در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان تهران:

دولت لایحه جامع مدیریت شهری را ارائه کند

مصطفی کواکبیان در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران گفت: اگر دولت به هر دلیلی امکان ارائه آن به مجلس را ندارد شورای عالی استان‌ها این اقدام را انجام دهد.
لایحه جامع مدیریت شهری هنوز به مجلس ارائه نشده است
لایحه جامع مدیریت شهری هنوز به مجلس ارائه نشده است
مصطفی کواکبیان در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران گفت: اگر دولت به هر دلیلی امکان ارائه لایحه جامع مدیریت شهری به مجلس را ندارد شورای عالی استان‌ها این اقدام را انجام دهد.
به گزارش مردم سالاری آنلاین،  وی خواستار تعیین تکلیف مدیریت شهری تهران شد و افزود: شورای شهر تهران هرچه سریعتر شهردار تهران را مشخص کند و تهران را از بلاتکلیفی رها کند. کواکبیان گفت: به نمایندگی از مجمع نمایندگان تهران در شورای ساماندهی امور پایتخت عضو هستم و ٣٥ مشکل جدی تهران بزرگ را احصا و طرح کرده‌ایم اما این شورا فقط یک جلسه برگزار کرده است که اصلا کافی نیست. وی اظهار کرد: مشکلات تهران مخصوصا ترافیک، آلودگی هوا و حاشیه نشینی یکبار برای همیشه باید حل شود و نباید بیش از این معطل کرد.
کواکبیان گفت: فرمانداری با حضور نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی و برخی اعضای شورای شهر نشست‌هایی برای رفع مشکلات مناطق ٢٢ گانه پایتخت برگزار کرده که مدیران کل حضور پررنگی ندارند و باید جدی تر به موضوع نگاه کنند.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی خواستار ابلاغ رسمی مصوبات این نشست‌ها از سوی استاندار تهران و الزام مدیران به اجرای آن شد. نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه اداری استان تهران و کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تهران روز دوشنبه با حضور محمدحسین مقیمی استاندار، عیسی فرهادی فرماندار، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان تهران در تالار آبگینه  برگزار شد.
 
کد مطلب: 85854
برچسب ها: مصطفی کواکبیان
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *