۰
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۸

چرخ گوشت دست کودک ۲.۵ ساله را بلعید

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز در اثر بی‌احتیاطی و بازیگوشی چرخ گوشت دست پسر بچه ۲.۵ ساله اهل اصفهان را بلعید.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: امروز در اثر بی‌احتیاطی و بازیگوشی چرخ گوشت دست پسر بچه ۲.۵ ساله اهل اصفهان را بلعید.
به گزارش تسنیم، محمد شریعتی پیرامون این حادثه اظهار داشت: این حادثه امروز ساعت ۱۲:۲۴دقیقه توسط اورژانس بیمارستان الزهرا به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ستاد فرماندهی ایستگاه شماره ۳ به همراه دو تن از مسئولان ایستگاه‌ها را به محل حادثه اعزام کرد.
وی افزود: پسربچه ۲.۵ ساله سریعا توسط تیم پزشکی به اتاق عمل اورژانس انتقال و پس از بیهوش کردن وی بلافاصله اکیپ عملیاتی آتش‌نشانی حاضر در بیمارستان در حضور تیم پزشکی و با دستگاه مینی فرز و هیدرولیک مخصوص شروع به برش گلویی چرخ گوشت کردن و با توجه به سخت بودن آلیاژ بدنه و تیغه چرخ گوشت با احتیاط کامل به برش و آزادسازی دست کودک از میان چرخ دنده های دستگاه اقدام کردند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: متاسفانه پس از آزادسازی دست کودک از داخل چرخ گوشت شاهد له و چرخ شدن ۴عدد از انگشتان دست راست کودک بودیم که بلافاصله کودک و بقایای انگشتان وی برای درمان در اختیار کادر پزشکان متخصص قرار گرفت.
وی علت این حادثه تلخ را بی‌احتیاطی والدین، همچنین بازیگوشی کودک بیان کرد و گفت: در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی والدین ضمن خونسردی و اطلاع سریع و دقیق حادثه به سازمان آتش نشانی خود به هیچ عنوان اقدام به جداسازی دست کودک نکنند و حتی‌المقدور در لحظات اولیه با حمل همان وسیله اقدام به انتقال حادثه دیده به مراکز درمانی کنند.
کد مطلب: 85859
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *