۰
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۴

احتمال آبگرفتگی در شمال تهران

سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران از احتمال بارش تگرگ و آبگرفتگی از عصر امروز در شمال تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران از احتمال بارش تگرگ و آبگرفتگی از عصر امروز در شمال تهران خبر داد.
صمیم روزبهانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی از وضعیت جوی تهران اظهارکرد:  بر اساس پیش بینی هواشناسی از وضعیت جوی استان تهران در سه روز آینده وضعیت جوی استان تهران، کمی ابری گاهی با وزش باد و در بعضی ساعات به خصوص بعد از ظهر و اوایل شب همراه با افزایش ابر و افزایش باد و همچنین در بعد از ظهر امروز و روز سه شنبه همراه با رگبار باران با احتمال رعد و برق خواهد بود.
وی با بیان اینکه در پیگیری انجام شده با اداره کل هواشناسی استان تهران، وقوع طوفان موقتی و وزش باد شدید و رگبار باران در نیمه شمالی شهر تهران پیش بینی می شود، گفت: در همین راستا توصیه می‌شود برای جلوگیری از خطرات احتمالی تمهیدات لازم از سوی دستگاه های امدادی و شهروندان پیش بینی شود.
 
سخنگوی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهرتهران همچنین با اشاره به اخطاریه شماره پنج اداره کل هواشناسی استان تهران، گفت: از بعدازظهر امروز تا اوایل شب با شکل گیری سامانه همرفتی رگبار و رعد و برق، تندباد موقتی و احتمال رخداد تگرگ در مناطق شمالی تهران پیش بینی می‌شود. بنابراین احتمال آبگرفتگی در سطح شهر و همچنین شکل گیری روان آب و سیلاب ناگهانی وجود دارد.
روزبهانی افزود: در همین راستا به شهروندان توصیه می شود که از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.
کد مطلب: 86079
برچسب ها: هواشناسی
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *