۰
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

آقای سیف، گفتار درمانی را بس کنید و به تعهدات خودتان پایبند باشید

به مردم می‌گوئیم جواز بیش از 3 طبقه ساختمان صادر نمی‌شود اما برای مجلس ساختمان 20 طبقه می‌سازیم
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کافی نیست که اتحادیه اروپا صرفا احساس تاسف کند بلکه باید مفاد برجام را رعایت کند.
آقای سیف، گفتار درمانی را بس کنید و به تعهدات خودتان پایبند باشید
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: این کافی نیست که اتحادیه اروپا صرفا احساس تاسف کند بلکه باید مفاد برجام را رعایت کند.
به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی دیروز (چهارشنبه) مجلس ضمن محکوم کردن اقدام ترامپ برای خروج از برجام بیان کرد: به وزیر خارجه توصیه می‌کنم که اگر می‌خواهید با کشورهای اروپایی رایزنی کنید نباید اتحادیه اروپا صرفا احساس تاسف کند و بگوید ما به برجام پایبند هستیم. انگلیس، فرانسه و آلمان باید نشان دهند که مفاد برجام را رعایت می‌کنند و در مقابل تحریم‌هایی که آمریکا قرار است علیه ایران اعمال کند می‌ایستند.
وی در ادامه گفت: اگر کشورهای اروپایی فقط در ظاهر بگویند که در برجام حضور دارند و تنها پوسته‌ای از برجام باقی بماند، بهتر است هر چه سریعتر تکلیف خود را بدانیم و ناراحت نیز نباشیم. ما باید از این موضوع به جای احساس تهدید فرصتی بسازیم.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما باید با تکیه به امکانات داخل و وحدت جناح‌های سیاسی حق و حقوق ملت ایران را در عرصه دیپلماسی در سیاست خارجی حفظ کنیم.
وی در تذکری به هیات رئیسه مجلس گفت: ما در دو شب گذشته به جمع مردم منطقه ۱۲ شهرداری تهران رفتیم و نتوانستیم در مقابل آنها پاسخگو باشیم. هیات رئیسه باید در این زمینه پاسخگو باشد. چرا که گفتند اگر قرار است در منطقه ۱۲ بالاتر از سه طبقه مجوز ساخت داده نشود، چگونه است که خود مجلس درجا ۲۰ طبقه می‌سازد. عین همین مساله در منطقه کن نیز مطرح است که اجازه نمی‌دهند یک آجر بر روی آجر رود اما مجمع تشخیص مصلحت نظام برج ۲۰ طبقه در این منطقه می‌سازد. واقعیت این است که ما باید از خودمان شروع کنیم.
کواکبیان در پایان گفت: آقای سیف گفتار درمانی کافی است باید بجنبید تا پیروز جنگ اقتصادی شوید و به تعهداتی که دادید عمل کنید.
نماینده مردم تهران خطاب به رئیس بانک مرکزی گفت: آقای سیف گفتاردرمانی کافی است برای موفقیت در این جنگ اقتصادی باید تعجیل کنید، همچنین باید به تعهدات خود عمل کنید اما به عنوان نمونه با وجود اینکه به مطبوعاتی‌ها تعهد داده بودید اما اکنون کاغذ کیلوی 2 هزار تومان، 4 هزار تومان به آنها فروخته می‌شود و در مقابل ذره ای به این جامعه کمک نمی‌شود.
 
 
کد مطلب: 86350
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *