۰
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۲

زنان ایران ملکه‌های فوتبال آسیا ماندند

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحسین عملکرد زنان فوتسالیست ایران در رقابت‌های قهرمانی قاره کهن پرداخته است.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به تحسین عملکرد زنان فوتسالیست ایران در رقابت‌های قهرمانی قاره کهن پرداخته است.
به گزارش تسنیم، تیم ملی فوتسال زنان ایران، امروز (شنبه) در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا ژاپن را با نتیجه قاطعانه 5 بر 2 شکست داد و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع کرد.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC، در گزارشی راجع به این رویداد نوشته است: ایران جایگاهش را به عنوان ملکه‌های فوتسال آسیا تثبیت کرد. زنان ایران با ارائه یک نمایش خیره کننده 5 گله در نیمه دوم بازی‌شان برابر ژاپن، این تیم را با نتیجه 5 بر 2 شکست دادند و از عنوان قهرمانی‌شان در این رقابت‌ها دفاع کردند.
با هت‌تریک سارا شیربیگی و گل‌های بعدی که توسط فهیمه زارعی و گل به‌خودی میساتو کومورا به ثبت رسید، شاگردان شهرزاد مظفر که سه سال پیش در اولین دوره برگزاری این رقابت‌ها هم قهرمان شده بودند، یک پیروزی حیرت‌آور کسب کردند. ژاپن اگرچه در نیمه اول عملکرد بهتری داشت اما نتوانست از آن برتری استفاده کند و در نیمه دوم این ایران بود که موتور گلزنی ایران روشن و این تیم در عرض دو دقیقه در نیمه دوم 3 گل زد و بازی را از دست شاگردان کنچیرو کوگوره درآورد. در این میان واکنش‌های تحسین‌برانگیز سنگربان ایران، فرزانه توسلی مقابل ضربات میکا اگوچی و کومورا سبب شد ایران زیر فشار حریف برتری‌اش را حفظ کند.
کد مطلب: 86513
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *