۰
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۷

وضعیت قیمت صنایع غذایی در ماه رمضان

دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی از ثبات قیمت محصولات صنایع غذایی در ماه رمضان خبر داد.
دبیر کل کانون انجمن های صنایع غذایی از ثبات قیمت محصولات صنایع غذایی در ماه رمضان خبر داد.
به گزارش تسنیم، کاوه زرگران گفت: امروز ضریب خوداتکایی کشور با تولید 120 میلیون تن ماده خام و ظرفیت 150 میلیون تن فراوری کارخانجات صنایع غذایی و تبدیلی کشور ، پشتوانه محکمی است که موجب شده تاثیرگذاری نوسانات اقتصادی جهانی بر روی محصولات غذایی ما به حداقل برسد ضمن اینکه در محصولاتی مانند گندم که سیاستگذاری کلان کشور بر قطع وابستگی بوده است هم اکنون به خودکفایی دست یافتیم .
وی اضافه کرد : بر اساس سنت حسنه و دیرینه ، تجار ، تولید کنندگان و کسبه ، درماه مبارک رمضان سعی می کنند مایحتاج و ارزاق عمومی را با کمترین سود و قیمت بدست روزه داران برسانند امسال هم صنایع غذایی کشور با وجود اینکه با مولفه های زیادی در افزایش قیمت مواد اولیه، دستمزد و هزینه های انرژی مواجه بودند سعی کردند تعدیل قیمت ها را به بعد واگذار کنند از این رو هیچگونه افزایش قیمتی بویژه در حوزه مرغ ، تخم مرغ و لبنیات در ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت .
زرگران گفت : در برخی حوزه ها که امکان تخفیف وجود داشته صنایع غذایی محصولات خودرا با تخفیف 10 تا 15 درصدی ارائه می کنند تا سفره های ماه مبارک رمضان پررنگ تر شود.
وی افزود : امسال از نظر ذخایر و قیمت تمام شده و فراوانی عرضه محصول در بازار با برنامه ریزی های انجام شده ، هیچ مشکلی وجود ندارد و تامین کالا به اندازه کافی صورت گرفته است.
کد مطلب: 86569
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *