۰
سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۱۰
کواکبیان در صحن علنی مجلس:

رئیس مجلس نباید در قبال آتش زدن پرچم یک کشور ساکت می‌ماند

آقایانی که می‌خواهند پرچم آمریکا را آتش بزنند این اقدام را خارج از مجلس انجام دهند
کواکبیان با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان و اقدام آنها در به آتش کشیدن پرچم آمریکا در صحن گفت: پرچم هر کشور هویت ملت آن کشور بوده و ما تنها با دولت آمریکا مخالف هستیم.
آتش زدن پرچم آمریکا با تذکر مصطفی کواکبیان مواجه شد.
آتش زدن پرچم آمریکا با تذکر مصطفی کواکبیان مواجه شد.
کواکبیان  با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان و اقدام آنها در به آتش کشیدن پرچم آمریکا در صحن مجلس گفت: پرچم هر کشور هویت ملت آن کشور بوده و ما تنها با دولت آمریکا مخالف هستیم.
به گزارش خانه ملت، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (سه شنبه، 25 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 79 قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: آقای نادر قاضی پور هفته گذشته در روزی که پرچم آمریکا را در مجلس آتش زدند و بنده به رئیس جلسه اعتراض می‌نمودم و درخواست واکنش ایشان را داشتم گفتند شما که بسیجی هستید چرا می‌ترسید؟
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین یکی دیگر از نمایندگان اذعان داشتند فراکسیون امید خبر آتش زدن پرچم آمریکا را منتشر کرده است در حالی که چنین نیست البته فراکسیون امید صد‌درصد مخالف این موضوع بوده است.
وی با تاکید بر اینکه رئیس جلسه نباید در مقابل اقدام تعدادی از نمایندگان آرام می‌نشست، گفت: پرچم هر کشوری نشان هویت آن کشور است، رهبر معظم انقلاب نیز بارها اعلام کردند ما با ملت آمریکا مخالفتی نداریم و مشکل ما دولت و حاکمیت آمریکا است.
عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه اعتراض ما از سر ترس نیست، گفت: ما شجاعانه با دولت آمریکا مخالف بوده و این مخالفت را اعلام می‌کنیم اما نباید اقدام برخی از نمایندگان به نام مجلس تمام شود آنها می‌توانستند در بیرون از مجلس به آتش زدن پرچم آمریکا بپردازند.
رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس همچنین اظهار داشت: بنده از طرف کمیته حمایت از انقلاب فلسطین به آقای امیرآبادی پیشنهادهایی همزمان با یوم‌النکبه دادم که اعمال نشد. هرچند از بیانیه نمایندگان در محکومیت اقدام آمریکا در انتقال سفارتش به رژیم صهیونیستی تشکر می‌‌کنم.
 
کد مطلب: 86785
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *