کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ترامپ به مناسبت ماه رمضان پیام داد

26 ارديبهشت 1397 ساعت 12:32

رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی برای مسلمانان، ماه رمضانی "مبارک" آرزو کرد و این مناسبت را یادآور "غنایی" دانست که "مسلمانان به پرده‌های مذهبی رنگارنگ زندگی آمریکایی می‌افزایند."


رئیس‌جمهوری آمریکا در پیامی برای مسلمانان، ماه رمضانی "مبارک" آرزو کرد و این مناسبت را یادآور "غنایی" دانست که "مسلمانان به پرده‌های مذهبی رنگارنگ زندگی آمریکایی می‌افزایند."
به گزارش ايسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا در بیانیه‌ای گفت: در ایالات متحده، همه ما خوشبختیم که تحت یک قانون اساسی زندگی می‌کنیم که آزادی مذهبی را تقویت می‌کند و به اعمال مذهبی احترام می‌گذارد. قانون اساسی ما تضمین می‌دهد مسلمانان می‌توانند اعمال ماه رمضان را طبق دستورات وجدان و بدون دخالت دولت مورد توجه قرار دهند.
ترامپ تاکید کرد، ارزش‌های این مناسبت نشان می‌دهد می‌توان کسانی را که به آن پایبند هستند به سمت "تقویت جوامع ما و کمک به نیازمندان سوق دهد و به عنوان نمونه‌های خوبی برای اینکه چگونه زندگی مقدسی داشت، کمک کند.
برخلاف بیانیه سال گذشته به مناسب ماه رمضان که به حملات تروریستی در اروپا و خاورمیانه اشاره داشت، بیانیه امسال فقط روی این مناسبت متمرکز بود. ترامپ سال گذشته مراسم افطار کاخ سفید را لغو کرد و سنت دو دهه رهبران آمریکا را شکست. هنوز مشخص نیست که این مراسم امسال برگزار می‌شود یا خیر.
رئیس‌جمهوری آمریکا از زمان ورود به کمپین انتخاباتی ۲۰۱۶ بابت سخنانش علیه اسلام و مسلمانان هدف سرزنش قرار گرفته است. او در زمان رقابت‌های انتخاباتی خواستار منع ورود مسلمانان به خاک آمریکا شده بود. از آن زمان، دولت ترامپ نسخه‌های متفاوتی از ممنوعیت مسافرتی علیه شهروندان چندین کشور خاورمیانه‌ای به آمریکا صادر کرد. انتظار می‌رود دادگاه عالی به زودی حکمی درباره مشورعیت این ممنوعیت صادر کند.


کد مطلب: 86838

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/86838/ترامپ-مناسبت-ماه-رمضان-پیام

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir