۰
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۲

ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکیست

رئیس فراکسیون امید گفت: معتقدم ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکی است و راه حل حل برخی چالش‌های درون نظام را گفتمان اصلاحات می‌دانم.
رئیس فراکسیون امید گفت: معتقدم ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکی است و راه حل حل برخی چالش‌های درون نظام را گفتمان اصلاحات می‌دانم.
به گزارش ايسنا، محمدرضا عارف در دیدار با هیات راه اندازی بنیاد امید ایرانیان در استان‌های گیلان و کردستان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان به مرور چگونگی شکل‌گیری بنیاد امید ایرانیان پرداخت و گفت: در شرایطی که حماسه دوم خرداد می‌توانست ظرفیت اجتماعی خوبی برای گفتمان اصلاحات ایجاد کند اما نتوانستیم از این ظرفیت به درستی استفاده کنیم و خلاء نهادهای مدنی برای ایجاد اتاق فکری برای گفتمان اصلاحات به شدت احساس می‌شد.
به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه گفتمان اصلاحات خود را در داخل خانواده نظام تعریف می‌کند، تاکید کرد: معتقدم ماندگاری نظام با ماندگاری گفتمان اصلاحات یکی است و راه‌حل حل برخی چالش‌های درون نظام را گفتمان اصلاحات می‌دانم.
رئیس بنیاد امید ایرانیان خاطرنشان کرد: یکی از راهبردهای اصلی بنیاد امید ایرانیان اولویت قائل شدن برای جوانان و زنان است. متاسفانه در حالی که جوانان در اکثر انتخابات‌ها حماسه ساز برای کشور و گفتمان اصلاحات هستند اما عملا در مقطعی از آنها غافل شده بودیم به همین دلیل در بنیاد امید ایرانیان تلاش می کنیم توانمندسازی جوانان و زنان را به صورت جدی دنبال کنیم.
 همچنین با قدردانی از زحمات هیات راه اندازی شعب استانی استان‌های گیلان و کردستان به آنها توصیه کرد در تمامی مراحل مقید به اساسنامه بنیاد باشند و پیشنهادات خود را برای اصلاحات احتمالی در اساسنامه ارائه کنند.
توفیقی: مسئولین کشور نیاز به تزریق افکار جدید دارند
کد مطلب: 86894
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *