۰
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳

تراکتورسازی در بلاتکلیفی محض

در شرایطی که تیم‌ها مشغول مذاکره و یارگیری برای فصل جدید هستند، تراکتورسازی نه مالک دارد، نه مدیر، نه مربی و نه حتی دروازه‌بان
در شرایطی که تیم‌ها مشغول مذاکره و یارگیری برای فصل جدید هستند، تراکتورسازی نه مالک دارد، نه مدیر، نه مربی و نه حتی دروازه‌بان
به گزارش ايلنا، یکی از تیم‌هایی که فصل هفدهم را در بدترین وضعیت ممکن به پایان رساند تراکتورسازی است. باشگاه محبوب تبریزی که به دلیل مشکلات نقل و انتقالات و محرومیت از 2 پنجره پیاپی، بازیکنان کلیدی زیادی را از دست داد و در ابتدای فصل مجبور شد به تیمی جوان و بدون تجربه در لیگ برتر، در مسابقات حاضر شود، نیم فصل نخست را با نتایج ضعیفی به پایان رساند و تغییرات گسترده در نیم فصل از روی نیمکت و شخص سرمربی گرفته تا به خدمت گرفتن 8-9 بازیکن جدید هم نتوانست تغییر چندانی در نتایج این تیم ایجاد کند تا در نهایت سرخپوشان فصل را در رتبه نازل دهم جدول به پایان برسانند.
این مشکلات نشان می‌داد تراکتورسازی برای فصل جدید نیاز به تغییرات اساسی دارد و این تغییرات از مدیریت و مالکیت باشگاه شروع شده است ولی چیزی که تراکتورسازی در این مقطع حساس از تعطیلات دارد از دست می‌دهد، زمان است.
در طول چند روز گذشته با بازگشت ارطغرول ساغلام به ترکیه و ژوردی آلمیدا به برزیل مواجه بودیم که نشان می‌دهد تراکتورسازان علاوه بر مالک جدید، سرمربی و دروازه‌بان جدید هم می‌خواهند و پس از آن تیم مدیریتی مورد نظر مالکیت روی کار خواهد آمد تا انتخاب کادرفنی و پس از آن بستن تیم فصل هجدهم شروع شود.
این بلاتکلیفی در تراکتورسازی اگر با سرعت و طی روزهای آینده برطرف نشود به عملکرد این تیم در فصل جدید ضربه خواهد زد و باید دید سرخپوشان تبریزی چه زمانی از این وضعیت خارج خواهند شد.
کد مطلب: 86930
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *