کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تذکر به وزیر به خاطر دو فوتبالیست

1 خرداد 1397 ساعت 13:49

تعدادی از نمایندگان در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم و افزایش قیمت‌ها در مورد ترکیب تیم ملی فوتبال و علت حذف ۲ بازیکن به وزیر ورزش و جوانان تذکر دادند.


تعدادی از نمایندگان در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی مردم و افزایش قیمت‌ها در مورد ترکیب تیم ملی فوتبال و علت حذف ۲ بازیکن به وزیر ورزش و جوانان تذکر دادند.
به گزارش فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 1 خرداد 97) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است
جلال محمودزاده و علی محمد مرادی نمایندگان مهاباد و قروه به اتفاق 13 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر ورزش عنوان کردند که به چه دلیل فدراسیون فوتبال اقدام به حذف هم‌زمان 2 بازیکن نامدار و توانمند کرد از تیم ملی فوتبال کرده است؟ 
منصور مرادی نماینده مردم مریوان در تذکری به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد که دلیل حذف آقای وریا غفوری از لیست تیم ملی برای مسابقات جام جهانی چیست؟ 
محمد مهدی زاهدی، احمد سالک و اکبر رنجبرزاده نمایندگان کرمان، اصفهان و اسدآباد در تذکری به وزیر امور خارجه عنوان کردند که در پاسخ به گستاخی وزیر امور خارجه آمریکا نسبت به کشورمان به فوریت از پروتکل الحاقی خارج شوید. 
سید محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر به رئیس جمهور ضرورت ورود فوری به تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها به ویژه در مورد اقلام خوراکی در ایام ماه مبارک رمضان را متذکر شد.
علیرضا رحیمی و علی مطهری نمایندگان تهران به اتفاق 53 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به وزیر ارتباطات عنوان کردند که علت اختلال در سرعت و کاهش پهنای باند اینترنت کشور پس از فیلترینگ تلگرام چیست؟ 
سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان به رئیس جمهور و وزرای صنعت و اقتصاد ضرورت حل فوری مشکلات ارزی، تولیدکنندگان و صادرکنندگان کشور پس از تعیین دستوری نرخ ارز و به رئیس جمهور همچنین ضرورت اخذ تضامین کتبی، عینی و کافی از اتحادیه اروپا و رؤسای جمهور فرانسه، انگلیس و صدر اعظم آلمان در خصوص ادامه حضور در برجام و اجرای تعهدات این توافق‌نامه را متذکر شد.
احمد بیگدلی نماینده مردم خدابنده در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که دلیل به کارگیری مدیران دو تابعیتی و بازنشسته در ذوب‌آهن اصفهان و واگذاری 17 درصد سهام به شرکت پویش چیست و در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار رسیدگی به مشکلات کشاورزانی که در اثر سرما زیان دیده‌اند شد.
نصرالله پژمان‌فر و نادر قاضی‌پور نمایندگان مشهد و ارومیه به اتفاق 7 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور عنوان کردند که با توجه به تنش‌های اخیر به بهانه تقسیمات کشوری که بهانه‌ای به دست دشمنان برای دشمنی و کینه‌توزی داده است ضروری است وزارتخانه متبوع جنابعالی اقدام عاجل جهت رفع مشکل صورت دهد.
 


کد مطلب: 87294

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/87294/تذکر-وزیر-خاطر-دو-فوتبالیست

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir