۰
شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۹

ستاره هایی که از طرفدارانشان فراریند

گاهی اوقات برخی ستاره ها رابطه بسیار خوبی با طرفداران خود دارند و از گفتگو با آن ها لذت می برند. اما برخی دیگر از ستاره ها نیز اگر چه قصد بی احترامی و تعرض به طرفداران خود را ندارند اما از تعامل و برقراری ارتباط نزدیک با آن ها نیز خودداری می کنند.
ستاره هایی که از طرفدارانشان فراریند
گاهی اوقات برخی ستاره ها رابطه بسیار خوبی با طرفداران خود دارند و از گفتگو با آن ها لذت می برند. اما برخی دیگر از ستاره ها نیز اگر چه قصد بی احترامی و تعرض به طرفداران خود را ندارند اما از تعامل و برقراری ارتباط نزدیک با آن ها نیز خودداری می کنند.
گاهی اوقات برخی ستاره ها رابطه بسیار خوبی با طرفداران خود دارند و از گفتگو با آن ها لذت می برند. اما برخی دیگر از ستاره ها نیز اگر چه قصد بی احترامی و تعرض به طرفداران خود را ندارند اما از تعامل و برقراری ارتباط نزدیک با آن ها نیز خودداری می کنند. این رفتار چنان است که حتی یک عکس سلفی گرفتن با این ستارگان نیز یک آرزوی دست نیافتنی برای طرفداران آن هاست. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با برخی از این ستاره ها آشنا کنیم که ترجیح می دهند خود را از طرفدارانشان دور نگه دارند و تعامل زیادی با آن ها نداشته باشند.
1- کریستینا آگویلرا

برای کسی که دو آلبوم آخرش به شدت شکست خورده، کریستینا آگویلرا به نظر نمی رسد که قدر تعداد کمی از طرفداران که برای او باقی مانده را بداند. گفته می شود که وی هنگام خرید از یک فروشگاه باعث شد که تمامی این فروشگاه مخصوص خرید هدیه بسته شود. وقتی که وی از ازدحام طرفدارانش شوکه شد نیز ترجیح داد با طرفدارانش نه صحبت کرده و نه نگاهی به آن ها بیندازد و حتی زمانی که از کنار آن ها رد شد با حالتی زننده لبخندی بر لب داشت. بدین ترتیب به نظر می رسد که کریستینا می خواهد کسی کاری به او نداشته باشد.
2- کندال و کایلی جنر

وقتی که کندال و کایلی جنر در تابستان 2014 در حال تبلیغ برای اولین رمان خود بودند، ادعا شد که به ندرت به طرفداران خود امضا می دادند یا در مورد کتاب خود صحبت می کردند. گفته می شود که رفتار آن ها در این مراسم بسیار بد و گاه زننده و مضحک بوده است. برای سال ها آن ها از رسانه ها استفاده کرده و میلیون ها دلار درآمد کسب کرده اند و اکنون این گونه واکنش نشان می دهند.
گفته می شود که کایلی بسیار بیشتر از خواهر بزرگترش به طرفداران خود بی توجهی می کند و بر اساس ادعاها، علیرغم این که برای برگزاری مراسم جشن تولد 18 سالگی اش در یک کلوب شبانه بیش از 200.000 دلار دریافت کرده بود اما حتی یک بار نیز منطقه وی آی پی را ترک نکرده و به کسانی که برای دیدن او پول پرداخت کرده بودند نزدیک نیز نشد.
3- توبی مگوایر

توبی مگوایر شهرت بسیار بدی در زمینه همکاری دارد و بسیاری کار با او را سخت می دانند زیرا گفته می شود که وی با اطرافیانش رفتار بسیار نامناسبی دارد. وی چنان خود شیفته است که در سال 2001 وارد دنیای خوانندگی شد و یکی از بدترین خوانندگان سال لقب گرفت. در ژانویه 2015 ویدیویی از مگوایر منتشر شد که وی را در حال فرار از دست مردمی نشان می داد که برای خوش و بش با او در روبروی یک رستوران در لس آنجلس جمع شده بودند اما مگوایر بدون توجه به آن ها محل را ترک کرد.
4- ساندرا بولاک

ساندرا بولاک ظاهراً یکی از ساده ترین و متواضع ترین ستارگان هالیوود است اما او نیز روزهای بدی در زمینه رفتار با طرفداران داشته است. گفته می شود که بولاک در سال 2013 از امضا دادن به یک سرباز کهنه کار که روی ویلچر بود خودداری کرد و این کار را به گفته شاهدان با بی ادبی تمام انجام داد. وی در این مورد با دست هایش جلوی صورت خود را گرفته و سر مرد مذکور فریاد زد در حالی که او تنها یک امضا می خواست اما بولاک این ادعاها را رد کرده است.
5- کیت وینسلت

وقتی که کیت وینسلت در حال فیلمبرداری فیلم «روز کارگر» (Labor Day) در سال 2013 در ماساچوست بود، بسیاری از طرفدارانش در زیر باران انتظار او را می کشیدند اما چیزی نصیبشان نشد. به گفته یکی از آن ها رفتار وینسلت بسیار تحقیرآمیز و بی ادبانه بود و هیچ توجهی به طرفداران خود نداشت. وی تنها برای مدت کوتاهی سر صحنه حاضر شده و سپس سوار ماشین کادیلاک خود شده و محل فیلمبرداری را ترک کرد بدون این که حتی برای طرفدارانش یک لبخند بزند.
6- کیم کارداشیان

کیم کارداشیان آنقدر عکس سلفی می گیرد که یک کتاب 445 صفحه ای از عکس های خود را به فروش رسانده است اما نباید از او انتظار داشت با شما عکس بگیرد مگر این که شما هم شخصیت مشهوری باشید. وی گفته که همسرش، کانیه وست، چیزهای زیادی در مورد حفظ حریم شخصی به او یاد داده است و وی در مورد برخی مسایل کمتر حرف می زند به ویژه روابط عاطفی. به گفته او قرار نیست همه در مورد او همه چیز را بدانند. وی یاد گرفته که اولویت بندی را رعایت کند حتی زمانی که پای امضا دادن به طرفداران در فرودگاه یا در رستوران فرا می رسد.
7- کامرون دیاز و جیسون سیگل

کامرون دیاز و جیسون سیگل شاید دوست داشته باشند داستان ناخوشایند رفتارشان با طرفداران در مراسم اکران فیلم مشترکشان در نیویورک را به فراموشی بسپارند. بر اساس شواهد، این دو رفتار بسیار نامناسبی با طرفداران خود داشتند و در حالی که آن ها طبیعتا در یک مراسم اکران با طرفداران روبرو می شدند اما رفتار نامناسب آن ها برای طرفداران باورکردنی نبود. حتی این دو قبل از این که اکران فیلم آغاز شود محل را ترک کردند.
8- جنیفر لارنس

جنیفر لارنس در مصاحبه با دیلی تلگراف گفته بود که وی برای شبیه ساختن زندگی خود به زندگی یک شخص عادی سعی دارد تماس و رابطه خود با طرفدارانش را کاهش دهد. وی در این باره چنین گفت:" من به تازگی شروع کرده ام که کمی بی ادب باشم و در خودم فرو بروم. فکر می کنم مردم بر این باورند که ما دوست هستیم زیرا من معروف هستم و آن ها فکر می کنند که به اندازه کافی مرا می شناسند اما من آن ها را نمی شناسم. من باید از حباب دورم محافظت کنم، مثل این که بگویم من یک کار عجیب و عریب دارم- نگذارید این موضوع به یک واقعیت تبدیل شود".
کد مطلب: 87530
برچسب ها: هالیوود
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *