۰
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۵

پیام نماینده کازرون خطاب به مردم قائمیه

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مردم قائمیه از آنان خواست به جهت جلوگیری از سوءاستفاده فرصت‌طلبان، از هرگونه تجمع خودداری و مطالبات خود را از طریق قانونی دنبال کنند.
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در پیامی به مردم قائمیه از آنان خواست به جهت جلوگیری از سوءاستفاده فرصت‌طلبان، از هرگونه تجمع خودداری و مطالبات خود را از طریق قانونی دنبال کنند.
به گزارش ايسنا، در پیام حسین رضازاده که خطاب به مردم قائمیه صادر شده آمده است: نظر به اینکه مسئولین کشوری در رسیدن شما به خواسته قانونی و مشروعتان استوار بوده و تلاش می‌کنند، استدعا دارم جهت حفظ آرامش و امنیت و جلوگیری از سو‌ءاستفاده افراد فرصت‌طلب، از هرگونه تجمع و اِخلال در رفت‌وآمد خودداری نموده و مطالبات خود را از طریق قانونی و منطقی پیگیری فرمایید.
پیام نماینده کازرون در حالی منتشر می‌شود که معاون سیاسی وزیر کشور، در مصاحبه با رسانه ملی، خبر منتفی شدن تقسیمات کشوری تا پایان دولت دوازدهم را تکذیب کرد.
جبارزاده با تکذیب این خبر گفت: موضوع تقسیمات کشوری در دستور کار وزارت کشور قرار دارد و طرح تقسیم برخی مناطق، برای کارشناسی بیشترِ موضوع و در نظر گرفتن همه جنبه‌ها در دست بررسی است.
معاون وزیر کشور از همه مردم، به‌ویژه مناطقی که در طرح تقسیمات کشوری قرار دارد خواست مواظب خبر‌های غیر موثق که برخی منابع خبری منتشر می‌کنند باشند و برای صحت‌وسقم خبر به منابع و رسانه‌های رسمی کشور رجوع کنند.
یکی از سایت‌های خبری به نقل از دولت خبری مبنی بر لغو شدن طرح تقسیمات کشوری در استان‌ها منتشر کرده بود.
استاندار فارس هم با اشاره به تماس خود با وزیر کشور و سایر مقامات وزارت کشور افزود: هیچ طرحی تاکنون مسکوت نمانده و این موضوع شامل تقسیمات کشوری استان فارس هم می‌شود.
تبادار افزود: کار در دست بررسی و کارشناسی بیشتر است.
یادآور می‌شود خبری در فضای مجازی دست‌به‌دست شد که در آن به نقل از منبعی آگاه گفته شده بود طرح‌های تقسیمات کشوری در تمام استان‌ها تا پایان کار دولت منتفی شده است.
این بار هم مردم بخش چنارشاهیجان که قرار است از کازرون منتزع شده و شهرستان جدید «کوه‌چنار» را تشکیل دهند به شایعات فضای مجازی اعتماد کرده و از ساعت 2 بامداد به خیابان‌ها آمدند و جاده ترانزیتی این شهر که در سه‌راه ارتباطی سه استان بوشهر، هرمزگان و فارس است نیز بسته شد.
معترضان خواستار این بودند که مسئولین دولتی در بین آن‌ها حاضرشده و در خصوص خبر منتشرشده توضیح دهند. دراین‌بین معاون سیاسی استاندار فارس و فرمانده ناجا در اقدامی به‌موقع خود را به قائمیه رساندند تا سینه‌به‌سینه با مردم، به شایعات پاسخ دهند.
هادی پژوهش جهرمی در بین معترضان قسم یاد کرد که این خبر کذب بوده و این‌گونه نیست که طرح‌های تقسیماتی در کل کشور لغو شده باشد.
 
کد مطلب: 87666
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *