۰
دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۹

بیانیه نمایندگان صنفی کامیون‌داران

نمایندگان صنفی کامیون‌داران و رانندگان در پی دیدار و گفت‌وگو با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیانیه ای صادر کردند.
نمایندگان صنفی کامیون‌داران و رانندگان در پی دیدار و گفت‌وگو با علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بیانیه ای صادر کردند.
به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح زیر است:
در پی بروز تجمعات اعتراضی کامیونداران و رانندگان عزیز و طرح مطالبات و خواسته‌های قانونی و بحق شما عزیزان در طی چند روز اخیر این‌جانبان بعنوان نمایندگان قانونی و صنفی شما با برگزاری جلسات و نشستهای متعدد با نمایندگان محترم مجلس در کمیسیونهای تخصصی ، وزارت راه و شهر سازی ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر مراجع مرتبط ، مسایل ، مشکلات و مطالبات مطرح گردید و تصمیمات موثری اتخاذ گردید که در روزهای آتی عملا" شاهد انجام و اجرایی شدن آنها خواهیم بود.
بنابراین ضمن تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعلام برائت از هرگونه مورد ساختارشکنانه ، تاکید می‌نماییم با نظام و دولت خدمتگزار همراه و همگام جهت حل و فصل مطالبات خواهیم بود.
لذا انتظار می‌رود کامیونداران و رانندگان غیور و پر تلاش با اطمینان به نمایندگان قانونی خود به فعالیت روزمره خود ادامه داده و منتظر اخبار به نتیجه رسیدن مطالبات در روزها و هفته های آتی باشند.
کانون انجمنهای صنفی رانندگان کشور
هیات مدیره کانون رانندگان کشور
هیات مدیره کانون رانندگان کالای فارس
خزانه دار کانون انجمن‌های صنفی رانندگان حمل کالای کشور
بازرس هیات مدیره کانون رانندگان کشور

رییس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان کالای استان لرستان 

رییس کانون سراسری رانندگان بخش مسافر کشور

انجمن رانندگان کامیونهای یخچالدار استان تهران
کد مطلب: 87727
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *