۰
سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۳

صلاح برای رسیدن به روسیه به آب و آتش می‌زند

براساس اعلام فدراسیون فوتبال مصر، محمد صلاح مهاجم تیم لیورپول چهارشنبه برای پیگیری روند درمان کتف آسیب دیده خود راهی اسپانیا می شود.
براساس اعلام فدراسیون فوتبال مصر، محمد صلاح مهاجم تیم لیورپول چهارشنبه برای پیگیری روند درمان کتف آسیب دیده خود راهی اسپانیا می شود.
به گزارش ايرنا، شبکه تلویزیونی «ESPN» روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: مهاجم مصری قرمزهای بندر لیورپول، شنبه شب در جریان دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در نبردی تن به تن با «سرخیو راموس» کاپیتان کهکشانی ها از ناحیه کتف با مصدومیت شدید روبرو شد و در دقیقه 30 بازی با چشمانی اشکبار میدان مسابقه را ترک کرد.
صلاح روز یکشنبه با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی اظهار داشت که همچنان نسبت به همراهی تیم ملی مصر در جام جهانی 2018 دلگرم است. روز بعد نیز خبر سفر او به اسپانیا تایید شد و آنچه از اخبار بر می آید امید اصلی تیم ملی فوتبال مصر قصد دارد از زمان سبقت گرفته و خود را تا آغاز جام جهانی به مرز آمادگی برساند.
فدراسیون فوتبال مصر عنوان کرد که صلاح روند بهبودی مصدومیت خود را به همراه رییس فدراسیون این کشور، پزشک تیم ملی و کادر پزشکی تیم لیورپول، یکشنبه آینده آغاز خواهد کرد.
پیشتر، یورگن کلوپ سرمربی تیم لیورپول با ' جدی' خواندن مصدومیت صلاح، نسبت به نرسیدن وی به جام جهانی که کمتر از 3 هفته دیگر آغاز می شود، ابراز نگرانی کرده بود.
این در حالی است که ستاره گلزن لیورپول یکشنبه خطاب به هواداران خود اظهار داشت: اما من یک جنگجو هستم، به رغم تمام احتمالات، اطمینان دارم که برای افتخار و غرور تمام شما، در روسیه حاضر خواهم بود؛ عشق و حمایت شما قدرت لازم را برای من به همراه دارد.
مصر در مرحله گروهی جام جهانی با تیم های روسیه، عربستان سعودی و اروگوئه رقابت می کند. 
کشور روسیه میزبانی بیست و یکمین دوره رقابت های جام جهانی را که از 24 خرداد تا 24 تیرماه به طول می انجامد، برعهده دارد و براساس قرعه کشی، تیم ملی کشورمان در این دوره با تیم های پرتغال، مراکش و اسپانیا در گروه (بی) جای گرفته است.
کد مطلب: 87768
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *