کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کواکبیان در نهمین کنگره حزب مستقل و اعتدال:

عراق و افغانستان در برگزاری انتخابات حزبی از ما جلوتر هستند

انتخابات حزبی زمینه‌ساز شفافیت مسوولان و مقابله با فساد خواهد بود

11 خرداد 1397 ساعت 17:35

نهمین مجمع عمومی حزب مستقل و اعتدال ایران پنجشنبه ‌شب با حضور اعضای حزب و جمعی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و حزبی در تالار بوستان صدا وسیما برگزار شد.


نهمین مجمع عمومی حزب مستقل و اعتدال ایران پنجشنبه ‌شب با حضور اعضای حزب و جمعی از مسئولان و شخصیت‌های سیاسی و حزبی در تالار بوستان صدا وسیما برگزار شد.
به گزارش "مردم‌سالاری آنلاین" در این نشست حسینعلی امیری معاون رییس جمهوری، یاسر و فائزه‌هاشمی رفسنجانی، عزت الله ضرغامی، حسن غفوری فرد، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، حسین کمالی رئیس دوره ای خانه احزاب و جمعی از نمایندگان فعلی و ادوار مجلس شورای اسلامی و دبیران کل احزاب مختلف حضور داشتند.
کواکبیان با تشریح وضعیت احزاب در ایران گفت: بسیاری از مسوولان دوست ندارند حزبی باشند زیرا نمی‌خواهند شفاف باشند و همواره می‌خواهند هردو جناح سیاسی در خدمت آنان باشند و لذا مانع انتخابات حزبی می‌شوند در حالی که انتخابات حزبی زمینه‌ساز شفافیت مسوولان و مقابله با فساد خواهد بود. وی افزود: عراق و افغانستان در برگزاری انتخابات حزبی از ما جلوتر هستند و مجلس ودولت باید در این زمینه فعال شوند.
در خاتمه نشست نیز براساس اساسنامه منتخبان ‌دوره جدید، «قدرتعلی حشمتیان» را برای گرفتن رای اعتماد به مجمع عمومی معرفی کردند که‌ وی بدون داشتن رقیب برای بار دهم به عنوان دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران انتخاب شد.
 


کد مطلب: 87936

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/87936/عراق-افغانستان-برگزاری-انتخابات-حزبی-جلوتر-هستند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir