۰
يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۳

جام طلایی فوتبال به نمایش درآمد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم نمایش جام جهانی در میدان «مانژ» در مجاورت کاخ کرملین و میدان سرخ برگزار شد.
جام طلایی فوتبال به نمایش درآمد
به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم نمایش جام جهانی در میدان «مانژ» در مجاورت کاخ کرملین و میدان سرخ برگزار شد.
در این مراسم، شهردار مسکو، نمایندگان فیفا و فدراسیون فوتبال روسیه و چند کشور جهان شرکت داشتند و لوتار ماتیوس کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال آلمان از جام جهانی پرده برداری کرد.
لوتار ماتیوس در جریان رونمایی جام جهانی در مسکو گفت که از برگزاری جام جهانی فوتبال در روسیه خرسند است و اطمینان دارد این مسابقات در سطح عالی برگزار خواهد شد.
سرگئی سابیانین شهردار مسکو نیز در این مراسم با بیان اینکه مسکو پایتخت ورزشی است، خاطرنشان کرد که بازیهای المپیک و دهها جام جهانی در رشته های مختلف ورزشی در مسکو برگزار شده و امروز مسکو به پایتخت فوتبال جهان تبدیل شده است.
به گزارش رسانه ها، جام جهانی امروز به فرودگاه بین المللی شرمتیووا منتقل می شود و پس از نمایش آن در این مرکز هوایی از روز چهارم تا هفتم ماه ژوئن (از روز دوشنبه تا پنجم هفته جاری) در پارک گورکی به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش ایرنا، جام جهانی فوتبال روز سوم ماه مه (13اردیبهشت) وارد بندر ولادی وستوک در شرق روسیه شد.
از آن زمان تاکنون، جام جهانی فوتبال در شهرهای میزبان مسابقات جام جهانی به نمایش درآمد.
به گزارش فیفا، جام جهانی فوتبال پیش از ورود به روسیه در 51 کشور به نمایش درآمده است.
مسابقات جام جهانی فوتبال 2018 به میزبانی روسیه در 11 شهر و 12 ورزشگاه، 24 خرداد ماه 97 آغاز می شود.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، قازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «بی» با اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شده است.
ایران در اولین دیدار خود باید 15 ژوئن (25 خرداد 97) ساعت 18:30 به وقت ایران در ورزشگاه سنت پترزبورگ برابر مراکش، در دومین دیدار در ساعت 21:30 روز 20 ژوئن (30 خرداد 97) در ورزشگاه قازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود در ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران کریستین رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی می کند.
کد مطلب: 88104
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *