۰
شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۸

پنج دیدار تماشایی مرحله گروهی جام جهانی

نشریه فوربس از 48 دیدار مرحله گروهی جام جهانی، پنج دیدار تماشایی را برای هوادارانی که فرصت تماشای همه بازی های این مرحله را ندارند، انتخاب و معرفی کرده است.
نشریه فوربس از 48 دیدار مرحله گروهی جام جهانی، پنج دیدار تماشایی را برای هوادارانی که فرصت تماشای همه بازی های این مرحله را ندارند، انتخاب و معرفی کرده است.
به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از تارنمای رسمی فوربس، جام جهانی از روز پنجشنبه 24 خرداد با انجام مسابقات مرحله گروهی به میزبانی روسیه آغاز می شود. در این مرحله 48 دیدار در مدت 14روز برگزار خواهد شد.

* پنج دیدار تماشایی مرحله گروهی
- دیدار پرتغال مقابل اسپانیا در گروه بی (25 خرداد ماه)
یک روز بعد از آغاز جام جهانی، شاهد یک دربی بین المللی خواهیم بود. مسابقه بین دو رقیب ایبریایی بازی مهمی است و در جام جهانی اهمیت مضاعفی دارد. این دیدار سی و هفتمین رویارویی دو تیم است و می تواند یکی از جذاب ترین مسابقات باشد.
«کریستیانو رونالدو» و یارانش قهرمان اروپا هستند. اسپانیا که در جام جهانی قبلی در مرحله گروهی حذف شد، با چهره و نگرشی جدیدی گام به جام جهانی گذاشته است. تیم برنده مدعی برتری در جزیره ایبری خواهد بود.

- دیدار آرژانتین - ایسلند در گروه دی (26 خرداد ماه)
دو تیم کاملا متفاوت با انتظارات کاملا متفاوت وارد جام جهانی می شوند. «لیونل مسی» به تمام جوایز و جام ها در سطح باشگاهی دست یافته، اما هنوز نتوانسته است در یک رقابت مهم بین المللی با آرژانتین قهرمان شود. او یک بار در گذشته برای مدت کوتاهی از فوتبال ملی خداحافظی کرد. شایعاتی در مورد احتمال خداحافظی دوباره مسی در صورتی که آرژانتین این بار هم ناکام بماند، برسر زبانهاست.
اگر او بتواند با آرژانتین فاتح جام جهانی شود، عنوان بزرگترین بازیکن تاریخ برای او دیگر مخالفی نخواهد داشت.
کشور کوچک ایسلند با 330 هزار جمعیت، با صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های اروپا 2016 جهان را شگفت زده کرد. صعود به جام جهانی کسانی را که این موفقیت را اتفاقی می دانستند، ساکت کرد. ایسلند با نمایش عالی مقابل آرژانتین می تواند تردیدکنندگان در مورد خود را ساکت کند.

- دیدار آلمان - مکزیک در گروه اف (27 خرداد ماه)
بسیاری تیم کنونی مکزیک را نسل طلایی این کشور می دانند. استعدادهای حاضر در ترکیب کنونی این تیم پیش از این هیچ گاه مشاهده نشده است. این تیم در چند سال گذشته در فوتبال منطقه کونکاکاف برتری داشته است. اما دیدار مقابل آلمان آزمونی متفاوت با دیدارهای قبلی است. با این حال آلمان مدافع عنوان قهرمانی آماده دفاع از عنوان خود است.

- دیدار لهستان - کلمبیا در گروه اچ (سوم تیر ماه)
این دو تیم فوق العاده دارای بازیکنان خارق العاده ای هستند. هرچند لهستان و کلمبیا بهترین تیم ها در جام جهانی نیستند، اما هر دو شانس برابر دارند. بیشتر مسابقات از پیش یک برنده و یک بازنده دارد، اما برنده این دیدار مشخص نیست.
علاوه بر رقابت نزدیک دو تیم، استعدادهای باورنکردنی در این دیدار به میدان می روند. «روبرت لواندوفسکی» یکی از بهترین بازیکنان مهاجم و «خامس رودریگز» هم از خلاق ترین بازیکنان هستند. برنده این دیدار می تواند جواز حضور در دور حذفی را کسب کند و تیم بازنده برای صعود احتمالا باید آخرین بازی خود را ببرد.

- دیدار انگلیس - بلژیک در گروه جی (هفتم تیر ماه)
صف آرایی انگلیس و بلژیک در آخرین روز مسابقات مرحله گروهی بین دو تیم مدعی گروه جی انجام می شود که پیش بینی آن کار دشواری است. اگر هر دو تیم بعد از دومین مسابقه خود به دور بعدی صعود کنند، این دیدار کم اهمیت ترین بازی خواهد بود. اما اگر هر دو تیم برای صعود نیاز به برد داشته باشند، مهمترین بازی مرحله گروهی خواهد بود.
کد مطلب: 88321
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *