۰
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۰

بهتره نورافکن یک فصل دیگردراستقلال باشد

مربی پیشین امید نورافکن در تیم‌های پایه استقلال گفت: هیچکس به اندازه من از رسیدن این بازیکن به اروپا خوشحال نیست اما بهتر بود یک فصل دیگر هم در استقلال می‌ماند.
مربی پیشین امید نورافکن در تیم‌های پایه استقلال گفت: هیچکس به اندازه من از رسیدن این بازیکن به اروپا خوشحال نیست اما بهتر بود یک فصل دیگر هم در استقلال می‌ماند.
به گزارش مهر، امید نورافکن یکی از چند بازیکن استقلال بود که کارش را از تیم های پایه این باشگاه آغاز کرد و به عبارتی محصول آکادمی همین باشگاه بود. نورافکن پله‌های ترقی را خیلی سریع طی کرد و در سن ۲۱ سالگی توانست به دروازه فوتبال اروپا برسد و یکی از لژیونرهای فوتبال ایران شود. نورافکن، سید مجید حسینی، سید محسن کریمی، سید حسین حسینی، فردین نجفی و حسین حیدری بازیکنان استقلال هستند که محصول آکادمی این باشگاه بوده و در عضویت تیم بزرگسالان این باشگاه بودند.
ایوب اصغرخانی مربی سازنده‌ای که در تیم جوانان استقلال بسیاری از این بازیکنان را پرورش داده است، بعنوان کاشف امید نورافکن و یکی از نخستین مربیان وی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بعنوان فردی که از کودکی، مربی‌ نورافکن بودم و با او کار کردم می‌گویم هیچ کس به اندازه من نمی‌تواند از لژیونر شدن او خوشحال باشد. وقتی می‌بینم نتیجه زحماتم به بار نشسته واقعا خوشحال می شوم. آرزوی قلبی من این است که نورافکن در کشوری فراتر از بلژیک بازی کند. نورافکن این توانایی را دارد و حق او بود که برای پیشرفت به اروپا برود.
مربی پیشین جوانان و مربی فعلی نوجوانان استقلال تصریح کرد: با همه این وجود به نظر من برای خود نورافکن بهتر بود باتوجه به شرایط خیلی خوب سنی اش یک فصل دیگر هم در استقلال می ماند و نزد وینفرد شفر تجربه اندوزی می کرد و با پشتوانه خیلی بهتری راهی فوتبال اروپا می شد. 
پیشکسوت استقلال در ادامه در خصوص نقل و انتقالات آبی پوشان تصریح کرد: به نظر می‌رسد باشگاه صرفا در حال ترمیم نقاط ضعف است و این منطقی ترین شیوه برای حضور در بازار نقل و انتقالات است.
کد مطلب: 88355
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *