۰
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۱۴

در جودو امور بانوان دست خودشان است

قهرمان جودو بانوان آسیا گفت: برخلاف فدراسیون قبلی که امور مربوط به خانم ها دست یک آقا بود، در فدراسیون کنونی بانوان جایگاه خاص خود را دارند و مسائل خانم ها در دست خودشان است.
قهرمان جودو بانوان آسیا گفت: برخلاف فدراسیون قبلی که امور مربوط به خانم ها دست یک آقا بود، در فدراسیون کنونی بانوان جایگاه خاص خود را دارند و مسائل خانم ها در دست خودشان است.
به گزارش مردم سالاری آنلاین، " سمیه حیدری " در مورد اتفاقاتی که گفته می شود چند روز پیش برای یکی از ملی پوشان خانم رخ داده، اظهار داشت: در مورد صحت یا سقم این حوادث اطلاعی ندارم، اما یک نکته مهم در این زمینه هست و آن اینکه یکی از مسئولان سابق فدراسیون در پشت تمامی این ماجراها قرار دارد.
وی افزود: برای خانم رشیدی که تازه در ابتدای دوران قهرمانی است، یک توصیه دارم و آن این که با طناب این شخص به ته چاه نرود.
قهرمان کوراش و جودو بانوان ایران و آسیا ادامه داد: در دوره مدیریت قبلی فدراسیون و در مسابقات قهرمانی کشور، این آقا به هم استانی های خود گفت که بنده و خواهرم را مورد ضرب و شتم قرار دهند که آنها نیز چنین کردند و در همان سالن افراسیابی، من و خواهرم را به شدت کتک زدند. البته ضاربان بعدا از رفتار خود پشیمان شده و عذرخواهی کردند و البته این را هم گفتند که از چه کسی دستور گرفته اند.
حیدری با بیان این که این فرد، خانم رشیدی و خیلی از ورزشکاران خانم و حتی آقا را قربانی اغراض خود می کند، تصریح کرد: در دوره ای که این شخص در فدراسیون مسئولیت داشت، در تمامی امور بانوان دخالت می کرد. او به من و بقیه حاضران در اردو می گفت که باید با او بسکتبال و فوتبال بازی کنند و یا حریف تمرینی او باشند. به نظرم، اگر به خاطر مساله حجاب نبود، این آقا در دوره حضورش در فدراسیون، سرمربی تیم ملی بانوان نیز شد.
حیدری که از سوی رهبر انقلاب به خاطر پوشش اسلامی مورد تجلیل قرار گرفته، در پایان یادآور شد: در فدراسیون کنونی خوشبختانه کارها در دست خود بانوان است و دیگر کسی در امور خانم ها دخالت نمی کند. من هم امیدوارم وزارت ورزش و سایر نهادهای ذیربط، در مورد دخالت این شخص در امور خانم های ورزشکار وارد عمل شوند. چرا که وی دیگر در ورزش کشور هیچ مسئولیتی ندارد، اما همچنان به اهداف نادرست خود ادامه می دهد.
 
کد مطلب: 88640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *