۰
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۳۱

کی‌ روش: شهرت پیروزی نمی‌آورد

«کارلوس کی‌ روش» سرمربی پرتغالی تیم ملی‌ فوتبال ایران در صحبتی‌ با خبرگزاری افه به اسپانیا رقیب آینده تیمش یادآوری کرد که هیچ تیمی فقط به واسطه شهرتش برنده بازی نمی‌ شود.
«کارلوس کی‌ روش» سرمربی پرتغالی تیم ملی‌ فوتبال ایران در صحبتی‌ با خبرگزاری افه به اسپانیا رقیب آینده تیمش یادآوری کرد که هیچ تیمی فقط به واسطه شهرتش برنده بازی نمی‌ شود.
به گزارش شنبه ایرنا، کی‌ روش ادامه داد:اسپانیا تیم فوتبال بزرگ و بازیکنانی بسیار دشوار برای مهار دارد اما ما باید بازی ای که می‌ دانیم را انجام دهیم .اسپانیا بهترین بازیکنان و بهترین تکنیک را دارد اما تنها این مورد باعث پیروزی در دیدار نمی‌ شود.باید آن را بازی کرد ,هیچ تیمی نمی‌ تواند فقط با شهرت خود بازی را ببرد .
سرمربی تیم ملی‌ ایران ابراز امیدواری نمود که هنگامی که بازی با اسپانیا در روز 20 ژوئن (30 خرداد) در قازان به پایان رسید، بازیکنان اسپانیایی درحالی‌ از زمین خارج شوند که نسبت به بازیکنان ایران احترام بسیاری داشته باشند.
وی از سوی دیگر در مورد دیداری که جمعه شب با تیم ملی‌ فوتبال مغرب در سن پترزبورگ داشت و تیم آفریقایی را با نتیجه یک بر صفر مغلوب کرد توضیح داد که نقشه او این بود که یک 'فروپاشی روانی‌' در مهاجمان مغربی ایجاد کند تا که وقتی‌ که ببینند که تلاش های تهاجمی آنها بی‌ فایده است، ناامید شوند و نسبت به ضد حمله ایران آسیب پذیرتر شوند.
با این حال، سرمربی‌ تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد که تیمش در نیمه اول یکی‌ از آشکارترین فرصت های گلزنی را با حملات «سردار آزمون» و «علیرضا جهان بخش» دقیقا قبل از پایان نیمه اول داشت که هر دوی آنها از سوی دروازه بان مغربی دفع شد.
کی‌ روش تصریح نمود: هنگامی که در دفاع مغرب وحشت انداختیم، بازی تغییر کرد و آنجا بود که بازیکنان مغرب فهمیدند که می‌ توانند ببازند.
مربی‌ پرتغالی در این پاسخ به این سوال که آیا یک نقشه ای را برای سقوط اسپانیا به همان شکلی‌ که با مراکش انجام داد را آماده کرده است؟ همانند یک کودکی که شیطنتی را آماده کرده است خندید و گفت:نمی‌ دانم چگونه آن را انجام خواهیم داد اما باید تلاش کنیم.
وی با بالابردن اهمیت بازی آینده تیم فوتبال ایران با اسپانیا خاطرنشان ساخت:دیدار با اسپانیا برای ما حکم 'جهان فینال ها' را دارد زیرا این دیدار 'جهان علیه ما' است.
کی‌ روش افزود:اسپانیا یک تیم عالی‌ است و نه تنها بازیکنان بسیار خوبی‌ دارد بلکه فوتبالیست های برزیلی نظیر «دیگو کاستا' را نیز به تیم خود می‌ آورند تا با آنها بازی کنند.
کد مطلب: 88742
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *