۰
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹

هشدارها درباره توفان در کازان

اداره کل وزارت وضعیت فوق العاده روسیه در جمهوری تاتارستان نسبت به وقوع تندباد، تگرگ و باران برای فردا (چهارشنبه) همزمان با دیدار ملی پوشان کشورمان با تیم ملی اسپانیا هشدار داد.
اداره کل وزارت وضعیت فوق العاده روسیه در جمهوری تاتارستان نسبت به وقوع تندباد، تگرگ و باران برای فردا (چهارشنبه) همزمان با دیدار ملی پوشان کشورمان با تیم ملی اسپانیا هشدار داد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا، براساس اطلاعات دریافتی از اداره هواشناسی و نظارت بر محیط زیست از ساعت 10 فردا تا ساعت 20 در برخی مناطق جمهوری تاتارستان وقوع رعد و برق، باران سیل آسا، تگرگ و تندباد با سرعت 54 تا 72 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
همچنین هواشناسی درباره وقوع توفان با سرعت 76 تا 93 کیلومتر در ساعت در برخی نقاط هشدار داده است.
براساس این گزارش، کارشناسان هواشناسی برای کازان شهر محل برگزاری دیدار تیم های ملی ایران و اسپانیا از ساعت 11 تا 15 وقوع رعد و برق و تند باد با سرعت 54 تا 72 کیلومتر بر ساعت پیش بینی کرده اند.
تیم ملی فوتبال ایران یکی از 32 تیم حاضر در این رقابت ها در گروه «B» با اسپانیا، پرتغال و مغرب هم گروه است.
ایران در نخستین دیدار خود روز جمعه در ورزشگاه زنیت سن پترزبورگ تیم مغرب را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و به دلیل تساوی 3 بر 3 پرتغال و اسپانیا، به صدر جدول گروه مرگ صعود کرد.
تیم ملی کشورمان ساعت 22 و 30 دقیقه (به وقت تهران) فردا چهارشنبه در دومین دیدار در ورزشگاه کازان به مصاف تیم ملی اسپانیا قهرمان پیشین جام جهانی فوتبال و در سومین بازی گروهی خود ساعت 21:30 روز 25 ژوئن (4 تیر 97) در سارانسک با یاران رونالدو پرتغالی مدافع عنوان قهرمانی اروپا بازی خواهد کرد.
مسابقات بیست و یکمین دوره جام جهانی فوتبال روز پنجشنبه هفته گذشته در روسیه آغاز شد.
مسکو، سن پترزبورگ، کالینینگراد، نیژنی نووگراد، کازان، سامارا، سارانسک، ولگاگراد، رستف نا دُنو، سوچی و یکاترینبورگ شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال 2018 هستند.
کد مطلب: 88949
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *