کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دستور رفع مشکلات اسناد زمین کشاورزان

29 خرداد 1397 ساعت 22:34

رئیس مجلس اعلام کرد که مقام معظم رهبری دستور داده اند که مسائل کشاورزان در خصوص اسناد و مدارک زمین ها رفع شود.


رئیس مجلس اعلام کرد که مقام معظم رهبری دستور داده اند که مسائل کشاورزان در خصوص اسناد و مدارک زمین ها رفع شود.
به گزارش فارس، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر امروز (سه شنبه، 29 خرداد) در نشست کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی یک کمیسیون بسیار بااهمیت و مادر محسوب می شود و اعضای این کمیسیون از متخصصین و صاحب نظران تشکیل شده است.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال های گذشته قوانین خوبی در زمینه تالاب ها و هوا در مجلس مصوب شده و لایحه مربوط به خاک نیز که بسیار مهم است اگر زودتر در دستورکار قرار بگیرد مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
لاریجانی افزود: پیشنهادات مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس باید در هیات رئیسه کمیسیون مورد بررسی قرار بگیرد و کار باید براساس یک اولویت بندی رو به جلو حرکت کند. به طور مثال باید مشخص شود کمیسیون کشاورزی از لحاظ تقنینی و نظارتی تا پایان سال می خواهد به چه نتایجی برسد.
وی ادامه داد: در خصوص مشکلات مربوط به اراضی کشاورزی نیز مسائل از طریق بنیاد مستضعفان پیگیری شده است و مقام معظم رهبری نیز در این رابطه دستور داده اند که مسائل کشاورزان در خصوص اسناد و مدارک زمین ها رفع شود و این مهم در چند مرحله صورت گرفته و اگر مواردی نیز باقی مانده باید از طریق بنیاد مستضعفان پیگیری شود و مساعدت های لازم در این زمینه انجام خواهد شد.
 


کد مطلب: 88956

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/88956/دستور-رفع-مشکلات-اسناد-زمین-کشاورزان

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir