کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کواکبیان در بازدید اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس از سازمان انرژی اتمی:

چرا عده‌ای از تندروها به جای محکومیت ترامپ، دکتر صالحی را در روز قدس مورد تعرض قرار می‌دهند؟!

صالحی: در صورتی که برجام به کلی از بین برود بر نامه‌های هسته‌ای پیشرفته‌تر از قبل را از سر خواهیم گرفت

5 تير 1397 ساعت 21:56

رئیس و اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی دوشنبه از سازمان انرژی اتمی بازدید کردند. 


رئیس و اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی دوشنبه از سازمان انرژی اتمی بازدید کردند. 
به گزارش مردم سالاری آنلاین، در این بازدید که توسط معاونت امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس برگزار شده بود؛ دکتر موافقی ریاست پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای، دکتر کاردان رییس امور حفاظت در برابر اشعه، دکتر شکرزاده مدیر کل منابع انسانی و رفاه و جمعی از کارشناسان سازمان حضور داشتند. راکتور تحقیقاتی تهران و خط تولید رادیوداروها دو جایگاهی بود که اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی مورد بازدید قرار دادند.
توضیحات کارشناسان راکتور و رادیو داروها و خیر مقدم ریاست پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای از جمله برنامه‌های پیش بازدید بود. ریاست پژوهشگاه علوم و فنون هسته‌ای ابتدا در ارتباط با تعداد پژوهشکده‌های پژوهشگاه و قسمت های مختلف صنعت هسته‌ای سخن گفت. سپس توضیحات کارشناسان راکتور و رادیو دارو با کمک پاورپوینت‌های تخصصی از بخش‌های مختلف این دو جایگاه ارایه گردید. ادامه برنامه با بازدید اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی از راکتور و خط تولید رادیوداروها همراه شد.
دیدار اعضای فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی با برنامه ناهار کاری با دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهور و ریاست سازمان انرژی اتمی ایران و تبادل نظر در ارتباط با مسایل معتنابه سازمان و کشور پس از برجام و موضوعات مرتبط هسته‌ای ادامه یافت.
در این نشست دکتر صالحی از برنامه این سازمان در اکتشاف اورانیوم و مراحل مختلف غنی‌سازی و سیر حوادث مربوط به انعقاد تفاهم برجام و نحوه اجرای سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی ایران پس از خروج ترامپ از برجام سخن گفت و براین نکته تاکید کرد در صورتی که برجام به کلی از بین برود برنامه‌های هسته‌ای پیشرفته‌تر از قبل را از سر خواهیم گرفت.
در ادامه دکتر کواکبیان رئیس فراکسیون دیپلماسی و منافع ملی مجلس با تشکر از دکتر صالحی و دانشمندان هسته‌ای اظهار داشت: در شرایط سخت مقابله آمریکا با ایران نمی‌دانم چرا عده‌ای از تندروها به جای محکومیت ترامپ دکتر صالحی را در روز قدس مورد تعرض قرار می‌دهند؟! در حالی که چند روز پیش از آن رهبر معظم انقلاب ماموریت‌های ویژه‌ای به ایشان محول نموده بودند.


کد مطلب: 89342

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/89342/چرا-عده-ای-تندروها-جای-محکومیت-ترامپ-دکتر-صالحی-روز-قدس-مورد-تعرض-قرار-می-دهند

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir