۰
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۳۹

صعود برزیل و سوئیس به دور دوم جام جهانی

تیم تحت‌هدایت تیته با غلبه بر صربستان به عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ شد، جایی که باید با مکزیک دیدار کند.
تیم تحت‌هدایت تیته با غلبه بر صربستان به عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ شد، جایی که باید با مکزیک دیدار کند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال صربستان و برزیل از ساعت 22:30 امشب (چهارشنبه) در آخرین بازی خود  از گروه E جام جهانی 2018 روسیه در در ورزشگاه اسپارتاک مسکو  مقابل هم صف‌آرایی کردند. این بازی را که علیرضا فغانی از ایران سوت می‌زد، با برتری 2 بر صفر شاگردان تیته همراه شد.
گل  اول این بازی را پائولینیو در دقیقه 36 روی پاس فیلیپه کوتینیو به ثمر رساند و تیاگو سیلوا در دقیقه 68 روی ارسال کرنر نیمار با ضربه سر دروازه صربستان را برای بار دوم باز کرد. مصدومیت مارسلو از دیگر اتفاق مهم این بازی بود که در دقیقه 10 جای خود را به فیلیپه لوئیز داد.
با این نتیجه، برزیل 7 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین گروه E راهی مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها شد، جایی که باید با مکزیک دیدار کند.
علیرضا فغانی در این دیدار به آدام لیائیچ (33)، نمانیا ماتیچ (48) و الکساندر میتروویچ (71) از صربستان کارت زرد نشان داد. داور بین‌المللی کشورمان در این دیدار قضاوت نسبتاً بی‌دردسری را تجربه کرد.
پی‌یر لوئیجی کولینا، رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) از نزدیک این بازی را دید. همچنین طبق برنامه قرار بود جانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ‌سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه رئیس AFC به همراه اسطوره‌هایی همچون ایکر کاسیاس، ساموئل اتوئو، دیه‌گو فورلان و نمانیا ویدیچ این بازی را از نزدیک ببینند.
 در این بازی 44190 نفر از این بازی دیدن کردند.
تیم‌های ملی سوئیس و کاستاریکا هم از ساعت 22:30 در یکی از 2 همزمان روز پایانی گروه پنجم در ورزشگاه «نووگراد» به قضاوت کلنت تورپین فرانسوی به مصاف هم رفتند که  بازی در نهایت با  تساوی 2-2 خاتمه یافت و سوئیس  به عنوان تیم دوم گروه به مرحله یک‌هشتم‌نهایی راه یافت.
کد مطلب: 89433
برچسب ها: جام جهانی ۲۰۱۸
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *