۰
پنجشنبه ۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۷

ذوالنوری: پشت سر دولت هستیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نقدهایی نسبت به عملکرد دولت داریم اما پشت سر ولایت حرکت می کنیم و با همه وجود حامی دولت هستیم.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: نقدهایی نسبت به عملکرد دولت داریم اما پشت سر ولایت حرکت می کنیم و با همه وجود حامی دولت هستیم.
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری چهارشنبه شب در ویژه برنامه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشرآمریکایی و هفته قوه قضائیه در مصلای نماز جمله کرج اظهار داشت: کشور با مشکلات اقصادی درگیر است، اما همه این ها زود گذر هستند و زمینه رشد اقتصادی در کشور با تکیه بر منابع داخلی بسیار وجود دارد.
وی اضافه کرد: با هدف بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید اولویت ها به مجلس بیایند و مطالبات واقعی مردم دیده شوند و دولت نیز نظارت خود را فعال تر کند.
ذوالنوری گفت: امروز نیازمند اقدام جدی و بصیرت هستیم، این شرایط زود گذر و همانند کف روی آب است، وقتی با کشورهای منطقه بانک مشترک بزنیم دیگر وجود اف .ای. تی .اف چه معنی دارد.
وی ادامه داد: اگر مشکلات امروز کشور را با دوران جنگ تحمیلی که برای خرید کالا باید مدت ها در صف های کوپنی مقایسه کنیم به خوبی متوجه می شویم که امروز چیزی کم نداریم.
وی بیان داشت: نسل جوان ما نباید ناامید شود، طی 6 ماه با رویکرد اقتصاد مقاومتی، تفکر بسیجی و مدیریت جهادی حرکت می توان کشور را به بهترین شکل ممکن ساماندهی کرد.
ذوالنوری درادامه با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با به راه انداختن جنگ روانی و تبلیغاتی و جنگ سخت درصدد تخریب انقلاب و نظام بوده اند، اظهار داشت: افزون بر جنگ، ناامنی ، آشوب و برندازی ، توسل دشمن به ترور شخصیت ها بود که حادثه ساختمان مرکزی حزب جمهوری اسلامی در سال 60 نمونه آن است .
ذورالنوری ، سال 60، سال را سال پرفراز و نشیبی برای کشور دانست و گفت: خیانت های بنی صدر را در جنگ داشته ایم و علاوه بر جنگ، آشوب و بحران و جنگ های خیابانی ایجاد کردند.
وی ادامه داد: جوانانی که نوسانات انقلابی را ندیده اند، با دیدن برخی آشوب ها دلشان خالی می شود که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما بدانندکه انقلاب خیلی از این مسایل را به چشم خود دیده است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: این انقلاب در زمان پیروزی اش گروهک های کمونیست ، توده ای ها، فدائیان خلق، منافقین، فرقان و انواع گروهک های برانداز که اوج این خیانت ها در سال 60 بود را مشاهده و از همه این خیانت ها سربلند بیرون آمدیم.
ذوالنوری با اشاره به 6 تیر سالروز ترور مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: خداوند ، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) بهعنوان یک عطیه بزرگ حفظ کرد و امروز کشتی انقلاب را در دریای متلاطم تصنعی که دشمنان ایجاد کرده بودند به ساحل سلامت رسانده اند.
وی ادامه داد: امام راحل(ره) بارها در خصوص مقام معظم رهبری فرمودند که چون خورشیدی در آسمان فقاهت و اجتهاد می درخشد و امام (ره) بیان کردندکه ایشان شایسته رهبری انقلاب را دارند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دل های ناپاکی با امام راحل(ره) مشکل داشتند و فکر می کردند که بعد از امام (ره) کار تمام می شود، اما خداوند مقام معظم رهبری را حفظ کرد و ماموریت حفظ انقلاب را بر دوش این شجره طیبه گذاشتند.
ذوالنوری در ادامه با اشاره به اینکه دنیا متحیر از قدرت دفاعی کشور است، افزود: فکر می کنید از نجابت شان است که به ما حمله نمی کنند؟ دشمنان به خوبی از بازدارندگی و اینکه در اوج اقتدار هستیم خبر دارند و همین مانع می شود تا فکر اندکی تجاوز به خاک ما را به مغزهایشان خطور بدهند.
کد مطلب: 89441
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *