۰
سه شنبه ۱۲ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۳

جام جهانی جولانگاه بازیکنان اتلتیکومادرید

هفت بازیکن اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رقابت خواهند کرد.
هفت بازیکن اتلتیکومادرید در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رقابت خواهند کرد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکومادرید در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۱۰ نماینده داشت که در تیم‌های اسپانیا، اروگوئه، فرانسه، کرواسی و برزیل پا به توپ بودند. با مشخص شدن وضعیت تیم‌های ذکر شده هفت بازیکن از روخی بلانکو در مرحله یک چهارم نهایی حضور خواهند داشت که این موضوع در نوع خود قابل توجه است.
کوکه، دیگو کاستا و سائول نیگس (اسپانیا)
تنها سه بازیکن اسپانیایی قرمز و سفیدپوشان نمی‌توانند مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را تجربه کنند. کوکه در ضربات پنالتی‌ مقابل روسیه ناکام بود و یکی از دلایل شکست تیمش در این بازی محسوب می‌شد. از طرفی کاستا در این بازی صاحب موقعیت نشد اما با به ثمر رساندن سه گل بهترین گلزن لاروخا در جام جهانی شد. از طرفی سائول هرگز فرصت پیدا نکرد به میدان برود.
دیگو گودین و خوسه خیمنس (اروگوئه)
این دو مدافع زوج خط دفاعی اروگوئه در جام جهانی تشکیل می‌دهند و در پیروزی دو بر یک مقابل پرتغال عملکرد درخشانی داشتند. آن‌ها اجازه ندادند کریستیانو رونالدو در این دیدار گلزنی کند. خیمنس گل پیروزی تیمش را برابر مصر در بازی نخست به ثمر رساند. اکنون اروگوئه باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف فرانسه برود.
آنتوان گریزمان، لوکاس ارناندس و لمار (فرانسه)
گریزمان و لوکاس در دیدار فرانسه برابر آرژانتین در مرحله یک هشتم نهایی در ترکیب اصلی حضور داشتند. شماره "هفت" خروس‌ها تیمش را از طریق ضربه پنالتی‌ با یک گل پیش انداخت و در ‌دقیقه ۸۳ نبیل فکیر جایگزینش شد. از طرفی لوکاس مشکل جسمانی‌اش بر طرف شد و دوباره در خط دفاع به رقابت پرداخت. او توانست پاوون و مرکادو را متوقف کند اما لمار فرصت بازی پیدا نکرد. بازیکنان فرانسوی پس از پیروزی چهار بر سه مقابل آرژانتین  در مرحله بعد با اروگوئه روبرو خواهند شد.
ورسالیکو (کرواسی)
مدافع کروات در مرحله یک هشتم نهایی با خوش شانسی روبه‌رو شد و به همراه تیمش توانست دانمارک را پشت سر بگذارد. آن‌ها در ماراتن پنالتی‌ها حریف اروپایی خود را شکست داند. ورسالیکو عملکرد خوبی در این بازی داشت و در مرحله بعدی باید با بازیکنان روسیه روبه‌رو شود.
فیلیپه لوییس (برزیل)
آسیب‌دیدگی مارسلو در دیدار برابر صربستان باعث شد مدافع چپ اتلتیکومادرید در جام جهانی به میدان برود. او مقابل تیم اروپایی نمایش خوبی داشت و در دیدار برابر مکزیک نیز به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفت. در ابتدا ایروین لوسانو و کارلوس ولا او را آزار دادند اما در ادامه‌ برزیل توانست با یک گل پیش افتد و مدافع برزیلی توانایی‌هایش را نشان دهد. لوییس در مرحله بعد برابر بلژیک بازی خواهد کرد.
کد مطلب: 89787
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *