کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"منصور هادی" از لبنان شاکی شد

20 تير 1397 ساعت 13:47

وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در نامه‌ای اعتراضی خطاب به وزیر خارجه لبنان، از بیروت خواست "حزب‌الله و رفتارهای خصمانه‌اش را مهار کند."


وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در نامه‌ای اعتراضی خطاب به وزیر خارجه لبنان، از بیروت خواست "حزب‌الله و رفتارهای خصمانه‌اش را مهار کند."
به گزارش ايسنا، خالد الیمانی، وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در این نامه خطاب به جبران باسیل، وزیر خارجه لبنان مدعی شد: این حق یمن است که این موضوع را در شورای اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و شورای امنیت مطرح کند.
الیمانی در ادامه گفت: حمایت حزب الله از جنبش انصارالله در سخنرانی تلویزیونی سید حسن نصرالله، دبیرکل این حزب در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۱۸ آشکار بود، نصرالله در آن سخنرانی همه را به مقابله با نیروهای دولت(مستعفی) یمن تشویق کرد.
وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در ادامه نوشته است: سید حسن نصرالله در آن سخنرانی تمایل خود و نیروهای حزب‌الله برای نبرد در یمن در حمایت از "کودتاچی‌ها" و کمک به انصارالله را ابراز داشته است.
الیمانی این اظهارات دبیرکل حزب الله را "دخالتی آشکار در امور داخلی یمن" دانست و مدعی شد: این سخنان آسیب جدی به منافع عالی یمن و امنیت ملی آن وارد می‌کند و آتش جنگ را شعله‌ورتر می‌کند و منجر به ادامه ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه می‌شود.


کد مطلب: 90258

آدرس مطلب :
https://www.mardomsalari.ir/news/90258/منصور-هادی-لبنان-شاکی

مردم سالاری آنلاين
  https://www.mardomsalari.ir