۰
يکشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۵

تدابیر شدید امنیتی در فرانسه

با نزدیک شدن به بازی فینال رقابت های جام جهانی 2018 روسیه که میان فرانسه و کرواسی برگزار می شود، تدابیر امنیتی در شهرهای فرانسه گسترش یافته است.
با نزدیک شدن به بازی فینال رقابت های جام جهانی 2018 روسیه که میان فرانسه و کرواسی برگزار می شود، تدابیر امنیتی در شهرهای فرانسه گسترش یافته است.
به گزارش شبکه تلویزیونی فرانس 24، قهرمانی احتمالی تیم ملی فوتبال فرانسه در رقابت های 2018 روسیه، می تواند صدها هزار شهروند را در پاریس و سایر شهرهای این کشور به خیابان ها بکشاند.
از همین رو تدابیر امنیتی بسیار شدیدی علاوه بر پاریس، در سایر شهرهای فرانسه پیش بینی شده است.
در همین ارتباط، برج ایفل امروز (یکشنبه) بر روی بازدید کنندگان بسته است و علاقه مندان به فوتبال نمی توانند مانند بازی های گذشته، رقابت امشب را بوسیله نمایشگر بزرگ این برج تماشا کنند.
استقرار بیش از دویست و سی نمایشگر بزرگ در بسیاری از میدان ها، ورزشگاه ها، پارک ها و سالن های سینما در سراسر فرانسه، و حضور میلیون ها شهروند فرانسوی برای تماشای فینال جام جهانی 2018 روسیه به وسیله این نمایشگرهای عمومی، نیروهای امنیتی فرانسه را به زحمت انداخته است.
دولت فرانسه به منظور تامین امنیت شهروندان فرانسوی، یکصد و 10 هزار نیروی ویژه پلیس، ژاندارمری و ارتش را بسیج کرده است.
حضور تیم ملی فوتبال فرانسه در فینال جام جهانی 2018،جمع زیادی از مردم فرانسه را خیابان ها خواهد کشاند.
بیست سال پیش در پی پیروزی فرانسه در فینال جام جهانی 1988، یک میلیون تن به خیابان شانزه لیزه و خیابان های اطراف آن ریختند و تا نخستین ساعات بامداد به جشن و شادمانی پرداختند.
کد مطلب: 90467
برچسب ها: فرانسه
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *