۰
دوشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶

نماینده مجلس: کابینه دولت نیاز به تغییر دارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفته است که برخی سوء مدیریت‌ها کمر واحدهای صنعتی را خم کرده است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفته است که برخی سوء مدیریت‌ها کمر واحدهای صنعتی را خم کرده است.
به گزارش تسنیم، زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه برای بهبود شرایط فعلی اقتصاد کشور در بخشی از کابینه دولت نیاز به تغییر و در بخش‌های نیاز به تقویت وجود دارد، گفت: باید مدیرانی در راس کار قرار گیرند که با شرایط فعلی آشنا باشند وبرنامه‌های عملیاتی برای برون رفت از فضای فعلی داشته‌ باشند.
وی تاکید بر اینکه برخی از مشکلات کشور امروز ناشی از سومدیریت‌ها است، افزود: می‌توان با مدیریت مناسب در برخی مسائل اجتماعی و انرژی شرایطی که موجب برخی نارضایتی‌ها شده را مدیریت کنیم.
نماینده مردم مبارکه در مجلس در همین راستا اضافه کرد: به طور نمونه علیرغم اینکه جدول خاموش‌های برق از سوی وزارت نیرو اعلام شده اما مشکلات برای مردم و بخش‌های صنعتی ایجاد شده و این مورد کمر واحدهای صنعتی را خم کرده است، که می‌توان با مدیریت منابع فعلی از این شرایط نیز عبور کنیم.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه به طور نمونه سوءمدیریت در بخش انرژی اخیراً باعث شد که 10 هزار لیتر شیر در شهرک‌های صنعتی استان اصفهان فاسد شود، اظهار داشت:به دلیل اینکه در سال‌های اخیر به شدت با مشکلات به صورت کلی برخورده کرده‌ایم از لایحه‌های پائینی غافل شده‌ایم و باید فکری عاجل برای این لایحه‌ها داشته باشیم.
سعیدی مبارکه با بیان اینکه در شرایط فعلی باید برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، همانند دوران دفاع مقدس مقر فرماندهی تشکیل شود، عنوان کرد:در گذشته تحریم و التهاب اقتصادی داشته‌ایم و با مدیریت مناسب توانسته‌ایم از گردنه‌های سخت عبور کنیم و قطعاً با مدیریت مناسب می‌توانیم از این برهه سخت نیز عبور کنیم.
وی با تاکید براینکه امروز دیگر زمان این نیست که به دنبال برنامه ریزی باشیم، اضافه کرد:در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی و قانون‌های لازم برای برخورد با شرایط سخت داشته‌ایم و امروز زمان این رسیده که تکلیف را یکبار برای همیشه مشخص کنیم و به دنبال اجرایی و عملیاتی کردن برنامه‌ریزی‌های انجام شده باشیم.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه امروز زمان این رسیده که با اخلالگران اقتصادی با قاطعیت برخورد شود، گفت:قوه‌قضائیه، دستگاه امنیتی و نظارتی با شرایطی که ایجاد شده باید به این خواسته مردم توجه کنند و با اخلالگران اقتصادی برخورد جدی داشته باشند.
کد مطلب: 90484
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *