۰
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۰

هشدار به خریداران خودروهای وارداتی

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیش‌فروش خودروهای وارداتی تنها در یک صورت کلاهبرداری و تقلب نیست و آن اینکه واردات توسط نمایندگی‌های داخلی برندهای خودرویی انجام شود.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: پیش‌فروش خودروهای وارداتی تنها در یک صورت کلاهبرداری و تقلب نیست و آن اینکه واردات توسط نمایندگی‌های داخلی برندهای خودرویی انجام شود.
به گزارش ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار داشت: برخی فرصت‌طلب‌ها با سوء استفاده از نابسامانی‌های بازار خودرو و بی‌اطلاعی مردم از ممنوعیت ثبت سفارش خودروهای وارداتی، خودروهایی که اجازه ثبت سفارش ندارند را پیش‌فروش می‌کنند.
نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: افراد سودجو با دریافت نیمی از پول خودرو و وعده تحویل ۳۰ روزه سعی دارند از آشفته بازار خودرو به نفع خود سوء استفاده کنند.
وی از ادامه یافتن توقف ثبت سفارش خودرو تا اطلاع ثانوی خبر داد و افزود: با توجه به نابسامانی‌های ارزی، اقتصادی و خودرویی نمی‌توان هیچ پیش‌بینی درباره پایان توقف ثبت سفارش خودروهای وارداتی داشت بنابراین هرگونه پیش‌فروش این خودروها غیرقانونی و غش در معامله است و مردم نباید به خیال خرید خودروهای خارجی مورد نیاز خود تن به وعده‌های غیرواقعی سودجویان بدهند.
این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در عین حال یادآور شد: پیش‌فروش خودروهای وارداتی تنها در یک صورت درست است و تقلب و کلاهبرداری به حساب نمی‌آید و آن، واردات خودروهای خارجی توسط شرکتهای خودرویی و نمایندگی رسمی این خودروهاست. طبیعتا این شرکت‌ها با توجه به موجودی انبارهای‌شان می‌توانند پیش‌فروش خودرو داشته باشند.
سبحانی‌فر خطاب به مردم توصیه کرد: با مراجعه به لیست کالاهای ممنوعه وارداتی که در سایت‌های دستگاههای دولتی یا سایتهای خبری خبرگزاری‌ها و نرم‌افزارهای اجتماعی موجود است از انجام کاری که پشیمانی به بار می‌آورد جلوگیری کنند.
کد مطلب: 90807
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *