۰
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۰

احتمال گروگان‌گیری در قلب هالیوود

رسانه‌های آمریکایی بامداد یکشنبه از احتمال وقوع گروگانگیری در فروشگاهی در منطقه «هالیوود» لس‌آنجلس خبر دادند.
رسانه‌های آمریکایی بامداد یکشنبه از احتمال وقوع گروگانگیری در فروشگاهی در منطقه «هالیوود» لس‌آنجلس خبر دادند.
به گزارش فارس، به نوشته پایگاه خبری شبکه «سی. ان. ان»، یک راننده که تحت تعقیب خودروهای پلیس قرار داشته، پس از ناتوانی در کنترل خودرو و تصادف، از اتومبیل پیاده و وارد یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای «تریدر جو'ز» (Trader Jo's) شده است.
پلیس هنوز وقوع گروگانگیری در فروشگاه را تایید نکرده و با انتشار یک توییت، این رخداد را یک «حادثه فعال پلیسی» توصیف کرده و از اهالی این منطقه خواسته از محل وقوع حادثه دور بمانند. یک سخنگوی پلیس به سی. ان. ان گفته راننده پیش از این حادثه به سمت دو زن تیراندازی کرده و به همین دلیل تحت تعقیب پلیس قرار داشته است.
تصاویر منتشر شده از محل حادثه نشان می‌دهد ده‌ها پلیس به شدت مسلح که جلیقه‌های ضدگلوله به تن دارند، ساختمانی را که گفته می‌شود مهاجم احتمالی در آن حضور دارد، محاصره کرده است. برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صدای تیراندازی در فروشگاه خبر داده‌اند، اما پلیس هنوز این خبر را تایید نکرده است.
بر اساس تصاویر زنده شبکه‌های آمریکایی، پلیس با استفاده از نردبان در حال خارج کردن مردم از طریق پنجره طبقه دوم فروشگاه است. یک زن ۲۰ ساله به بیمارستان منتقل شده، اما به گفته سی. ان. ان حال این زن خوب است.
هنوز درباره هویت و انگیزه مهاجم احتمالی خبری منتشر نشده است.
کد مطلب: 90814
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *