۰
يکشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۴۷

امیدوارم تغییرات به سود استقلال باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تغییرات در این تیم به سود آبی پوشان باشد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار امیدواری کرد تغییرات در این تیم به سود آبی پوشان باشد.
به گزارش مهر، ستار همدانی در خصوص تغییرات انجام شده در باشگاه استقلال و جایگزینی فتحی به جای افتخاری اظهار داشت: امیدوارم این تغییرات به سود استقلال باشد و همه هواداران استقلال این تحول را باید به فال نیک بگیرند.
وی تأکید کرد: امیرحسین فتحی سال‌ها در فوتبال ایران، کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال بوده و کاملاً با شرایط فوتبال ما آشناست. البته او باید یک تیم قوی داشته باشد تا بتواند بر مشکلات فائق آمده و اجازه ندهد حواشی گریبان او را گرفته و از مسیر اصلی خارجش کند.
همدانی در ادامه خاطرنشان کرد: او پتانسیل مدیریت استقلال را داشت و چون از توانایی بالایی هم برخوردار است، مطمئناً می‌تواند آرامش را به این تیم بازگردانده و استقلال را از این وضعیت بحرانی نجات دهد.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص سید رضا افتخاری و جدایی او از جمع آبی‌پوشان هم گفت: باید از افتخاری هم تشکر کنیم، او هم از زمان حضورش در استقلال، زحمات زیادی کشید. او نه تنها بدهی‌ها را افزایش نداد بلکه آنها را به حداقل رساند و مطالباتی که خیلی‌ها از گذشته داشتند، پرداخت و تا حدودی آرامش را به استقلال بازگرداند. البته باید بگویم که افتخاری هم ضعف‌هایی داشت و اعتقاد دارم عدم توانایی ایشان باعث شد تا بازیکنان با استقلال قرارداد نبندند. صحبت‌های او با رسانه‌ها بسیار غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بود، زیرا مسائل درون خانوادگی را به رسانه‌ها گفت و این قضیه باعث شد تا دوست و دشمن از وضعیت استقلال باخبر شوند.
همدانی در خصوص ناراحتی افتخاری از برخی هواداران و گریه‌های او در مصاحبه با رسانه‌ها گفت: باید بپذیریم افتخاری برای استقلال زحمت کشیده و این حرکتِ برخی‌ها که خود را هوادار استقلال می‌دانند، اصلاً پسندیده نیست؛ کار بسیار زشتی است که متأسفانه در فوتبال ما رایج شده و نه تنها مدیران، بلکه بازیکنان و تمامی مجموعه باشگاه متأسفانه مورد توهین برخی‌ها قرار می‌گیرند که خود را هوادار متعصب می‌دانند.

 
کد مطلب: 90817
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *