۰
سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۱

قول مدیرعامل جدید استقلال به هوادارنش

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه نامه باشگاه ذوب آهن برای فروش مرتضی تبریزی را ندیده است، گفت: روزبه چشمی و مجید حسینی به زودی به تیم اضافه می‌شوند.
سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه نامه باشگاه ذوب آهن برای فروش مرتضی تبریزی را ندیده است، گفت: روزبه چشمی و مجید حسینی به زودی به تیم اضافه می‌شوند.
به گزارش مهر، امیرحسین فتحی بعد از جلسه امروز خود با اعضای تیم استقلال در جمع خبرنگاران گفت: با بچه ها جلسه ای داشتم. خواستم به آنها خسته نباشید بگویم. باشگاه تلاشش را می کند مشکل بازیکنان را حل کند. صرفا برای دیدن بچه ها و دادن روحیه آمدم.
وی درباره تیام و جباروف گفت: یکی از این بازیکنان آخر شب و یکی فردا وارد تهران می شود. 
فتحی درباره ناراحتی بازیکنان از مشکلات مالی گفت: هیچ مشکلی نبود. 
وی درباره اینکه شفر هم گفته بود بازیکنان از نگرفتن مطالبات ناراحت هستند و بعد از تماس سرمربی استقلال در تمرین حاضر شده است، گفت: کسی با من تماس نگرفت که بیایم. خودم به تمرین آمدم. مشکلات مالی را همه باشگاه ها دارند. با کمک بازیکنان این مشکلات را حل می کنیم و پرداختی ها سر موقع انجام می شود.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر درخواست ذوب آهن برای فروش مرتضی تبریزی گفت: چیزی کتبی به ما اعلام نکرده ام و نامه را ندیده ام.
سرپرست استقلال درباره رای کمیته انضباطی و بازنده اعلام شدن استقلال در سوپرجام مقابل پرسپولیس هم گفت: هنوز این رای را ندیده ام. بررسی می کنم و قطعا اعتراض می کنیم تا به استیناف برود. ببینیم چه می شود.
فتحی درباره وضعیت مجید حسینی و روزبه چشمی هم گفت: روزبه بازیکن ماست و زود بر می گردد. حسینی هم به زودی بر می گردد. حسینی نباید می رفته است و خودش بر می گردد.

ج
کد مطلب: 90987
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *