۰
سه شنبه ۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۱

تداوم گرما طی سه روز آینده

مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد طی سه روز آینده هوای گرم در بیشتر مناطق کشور تداوم داشته باشد.
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور گفت: پیش بینی ها نشان می دهد طی سه روز آینده هوای گرم در بیشتر مناطق کشور تداوم داشته باشد.
به گزارش ایرنا، مسعود حقیقت افزود: با توجه به تداوم گرما، کشاورزان مراقبت مزارع و محصولات خود باشند و با بهترین روش آبیاری در حفظ منابع تلاش کنند.
وی اظهار داشت: همچنین امروز و فردا ( سه شنبه و چهارشنبه ) برای برخی از مناطق شمال غرب به ویژه استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق پیش بینی شده است. حقیقت ادامه داد: در بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز به ویژه البرز مرکزی و فردا و پس فردا در ارتفاعات هرمزگان رگبار پراکنده باران و احتمال رعد و برق وجود دارد. وی گفت: امروز در برخی از نقاط استان هرمزگان و جنوب کرمان بروز پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست ، همچنین از اواخر امروز و فردا همچنان وزش بادهای 120 روزه در منطقه جنوب شرق به ویژه زابل انتظار می رود.

*** وضعیت هوای تهران / گرمترین و خنک ترین نقاط کشور
مدیرکل پایش سازمان هواشناسی کشور افزود: بیشینه دمای دیروز تهران 38 درجه رسید و امروز نیز در همین شرایط باقی می ماند؛ همچنین کمینه دمای امروز صبح پایتخت 26 درجه بود. حقیقت گفت: دیروز دره شهر در استان ایلام و شوش در استان خوزستان با 49 درجه گرمترین و لاله زار در استان کرمان با 10 درجه خنک ترین نقاط کشور بودند.
کد مطلب: 91409
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *