۰
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۶

نتیجه بی توجهی مدیران نفتی به نفت تهران

تیم نفت تهران به دلیل عدم توجه مدیران وزارت در آستانه انحلال قرار گرفته است و به همین دلیل طلبکاران این باشگاه در سردرگمی کامل قرار دارند.
تیم نفت تهران به دلیل عدم توجه مدیران وزارت در آستانه انحلال قرار گرفته است و به همین دلیل طلبکاران این باشگاه در سردرگمی کامل قرار دارند.
به گزارش "ورزش سه" بعد از سقوط نفت تهران به مسابقات لیگ دسته اول کشور، اداره ورزش و جوانان استان تهران با مدیریت رضا گلمحمدی با ارسال نامه‌ای به وزارت نفت تیمداری این ارگان در مسابقات لیگ یک را بدون اشکال دانست و خواهان رتق و فتق امور این باشگاه توسط مسئولین نفت شد. نامه‌ای که از سوی مدیران وزارتخانه بی پاسخ ماند به همین دلیل گلمحمدی با ارسال نامه‌ای دیگر خطاب به دکتر شریف حسینی، مدیر حسابرسی وزارت نفت خواهان بررسی مشکلات عدیده باشگاه نفت تهران و رسیدگی به آن‌ها شد. مشکلاتی از قبیل شکایت‌های متعدد علیه باشگاه نفت در دادسرای فرهنگ و رسانه، شکایت‌ بازیکنان خارجی به کمیته انضباطی فیفا و مکاتبات طلبکاران گوناگونی که تا به الان از سوی مدیران بی پاسخ مانده است.
 حال رییس اداره ورزش استان تهران با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ مدعی شده است که تمامی نامه‌های فوق از سوی مسئولان وزارت نفت بی پاسخ مانده است و سرنوشت مبهمی پیش روی این تیم تهرانی قرار دارد. به همین دلیل این اداره کل پیگیری خود را برای حفظ این تیم و دستیابی بازیکنان و عوامل نفت تهران به حق حقوقی و قانونی خود انجام می‌دهد و آن را در دستور کار خود قرار داده است. 
 پیش از این سخنانی مبنی بر عدم پاسخگویی رضا کاردر، رییس شرکت ملی نفت ایران دیگر مدیران نفتی به نامه‌های مرتبط با باشگاه نفت تهران، مطرح شده بود و حالا با افشای آن رنگ واقعیت به خود گرفته است تا این باشگاه ریشه‌دار در آستانه انحلال قرار بگیرد.
 
کد مطلب: 91527
برچسب ها: نفت
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *